اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوادث غیرمترقبه خوزستان:

تعداد دانش‌آموزان کشته شده بروجنی به 26 نفر رسید

خبرگزاری فارس: مدیر کل حوادث غیرمترقبه خوزستان گفت: تعداد کشته‌های حادثه جاده دهدز در حال حاضر به 26 نفر رسیده است.

تعداد دانش‌آموزان کشته شده بروجنی به 26 نفر رسید

محمدرضا آملازاده امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: تعداد کشته‌ها از شامگاه جمعه تا صبح امروز هفت نفر اضافه شده است و از تعداد 19 نفر به 26 نفر رسیده است.

وی افزود: از این تعداد کشته 22 نفر دانش‌آموزان دختر و چهار نفر همراهان آن‌ها در اتوبوس بوده‌اند که این همراهان همگی مرد بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کشته‌ها به لردگان فرستاده شده اند، تاکید کرد: کشته‌ها به لردگان فرستاده شده اند و زخمی‌ها به شهر ایذه و سپس اهواز اعزام شده‌اند.

آملازاده با اشاره به اینکه همه زخمی‌ها به اهواز اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: تعداد 14 نفر از مسافران زنده مانده این اتوبوس به شهر اهواز اعزام شده‌اند و در بیمارستان‌های این شهر در حال مداوا هستند.

وی تأکید کرد: همه مسافران این اتوبوس دانش‌آموزان دختر دبیرستانی شهر بروجن هستند که تا کنون 26 نفر آن‌ها در اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ساعت 20 شامگاه جمعه اتوبوس حامل داشن‌آموزان بروجنی در جاده دهدز به دلیل نامعلومی به دره سقوط می‌کند. امدادرسانی با دو اتوبوس آمبولانس و 20 آمبولانس آغاز شده و در محل حادثه 19 نفر از مسافران این اتوبوس در دم جان خود را از دست داده بودند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول