اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

توقف سپاهان مقابل صبای قم/ صبا شارژ شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در ششمین دیدار خانگی خود از رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قهرمان دو فصل اخیر لیگ برتر فوتبال را متوقف کرد.

توقف سپاهان مقابل صبای قم/ صبا شارژ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دوازدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جمعه شب با برگزاری چهار مسابقه، شب نخست خود را پشت سر گذاشت و طی آن دومین تساوی یک بر یک هفته در دیدار صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رقم خورد.

در حالی که نزدیک به 5 هزار تماشاگر قمی برای تماشای دیدار حساس صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قهرمان دو فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم آمده بودند، این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار که قضاوت آن را محسن قهرمانی به همراه حسن کامرانی‌فر و حسن یوسفی بر عهده داشتند، داور مسابقه به امین جهان‌عالیان و محمدعلی احمدی از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و سیدمجتبی مبینی‌پور و میلاد سلیمان‌فلاح از تیم صبای قم کارت زرد نشان داد.

در طول 90 دقیقه این مسابقه که جدال تفکرات زلاتکو کرانچار کروات در تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و عبدالصمد مرفاوی در تیم صبای قم به شمار می‌رفت و حساس‌ترین دیدار مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال محسوب می‌شد، دو تیم با وجود خلق موقعیت‌های فراوان گلزنی به تساوی یک بر یک دست یافتند و امتیازها تقسیم شد.

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که از بازی‌های قبل خود از آغاز لیگ دوازدهم 20 امتیاز و صدرنشینی لیگ برتر را در کارنامه داشت با انگیزه فراوانی برای کسب هفتمین پیروزی فصل مقابل صبا قرار گرفت اما شاگردان کرانچار در نیمه نخست بازی برتری ارائه کردند و موقعیت پیروزی داشتند.

در سوی دیگر میدان تیم صبای قم نیز که لیگ دوازدهم را تا قبل از این بازی با 15 امتیاز ادامه می‌داد، بعد از اینکه یک نیمه تقریبا تحت تاثیر بازی تیم سپاهان اصفهان بود در نیمه دوم جریان بازی را به سود خود تغییر داد و با کنترل کامل بر جریان بازی بهتر از سپاهان ظاهر شد و چندین بار فرصت گلزنی ایجاد کرد.

صبا قصد داشت در این دیدار با کسب برتری برابر این تیم ضمن افزایش امتیازات خود، پنجمین برد را نیز به دست بیاورد اما شاگردان مرفاوی بارها فرصت‌های گلزنی را در این دیدار از دست دادند تا بازی با تساوی به پایان برسد.

در نخستین دقیقه وقت‌های تلف شده این دیدار پاس گل احمد جمشیدیان توسط امید ابراهیمی در شلوغی محوطه جریمه صبای قم به گل تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تبدیل شد اما یک دقیقه بعد ارسال فرید کریمی از سمت راست با ضربه سر میلاد سلیمان‌فلاح با گل تساوی صبای قم همراه بود و بدین ترتیب دو تیم در وقت‌های اضافی هم به تساوی رسیدند.

صبای قم در دیدار حساس هفته دوازدهم مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌توانست در ورزشگاه یادگار امام شهر قم تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را با شکست مواجه کند اما بازیکنان صبا بارها فرصت‌ها را به هدر دادند.

با این تساوی صبای قم 16 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر بعد از تیم فوتبال فولاد خوزستان در مکان دهم جدول رده‌بندی باقی ماند اما فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با یک امتیاز این مسابقه در مجموع 21 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال جای گرفت.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول