اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

هیچ مشکلی با فونیکه‌سی ندارم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با فونیکه‌سی مهاجم مالیایی تیم فوتبال صنعت نفت هیچ مشکلی ندارم.

هیچ مشکلی با فونیکه‌سی ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جوزه آلبرتو کاستا، سرمربی پرتغالی تیم صنعت نفت بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی نزدیکی را از هر دو تیم شاهد بوده و تساوی منصفانه‌ترین نتیجه بود.

وی در همین خصوص اضافه کرد: توانستیم قبل از حریف اصفهانی خود به گل برسیم و گل را نیز زمانی دریافت کردیم که تمرکز خود را به دلیل مصدومیت حسین بغلانی از دست داده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: با تیم با کیفیتی بازی داشتیم که از چند بازیکن مقتدر بهره گرفته بود، بازی آسانی نداشتیم ولی با توجه به شرایط میزبانی باید سه امتیاز را کسب می‌کردیم.

وی در ادامه با اشاره به نیمکت نشینی 70 دقیقه‌ای فونیکه‌سی خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی با این بازیکن نداشته و دیدید که فونیکه‌سی در این مسابقه نیز از اواسط نیمه دوم به میدان رفت.

کاستا تصریح کرد: من به عنوان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مسئول انتخاب 11 بازیکن اصلی تیمم بوده و برای پیدا کردن ترکیب نهایی با توجه به شرایط تصمیم‌گیری می‌کنم.

وی اضافه کرد: نمایش مطلوب بازیکن در تمرین، نظم انضباط، احترام به مربی و دیگر بازیکنان از جمله دلایلی است که با سنجش آنها بازیکن اصلی خود را انتخاب کرده و به میدان می‌فرستم.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین از دیدار هفته بعد تیم خود در چارچوب مسابقات لیگ برتر کشور در مقابل شهرداری تبریز گفت و افزود: مسلماً تلاش می‌کنیم که نتیجه متفاوتی نسبت به بازی قبلی‌مان در تبریز کسب کرده و برای پیروزی به مصاف شهرداری می‌رویم.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول