اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان:

بسکتبال آبادان به سمت نابودی پیش می‌رود

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: به دلیل بی‌توجهی مسئولان باشگاه نفت آبادان، این رشته ورزشی در آبادان به سمت نابودی پیش می‌رود.

بسکتبال آبادان به سمت نابودی پیش می‌رود

مرتضی سام بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تا به امروز حتی یک ریال از مطالبات خود را از باشگاه صنعت نفت آبادان بابت بازی برای تیم بسکتبال این مجموعه در لیگ دسته اول کشور نگرفتیم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: هر بار که به باشگاه سر می‌زنیم دست خالی برگشته و حتی حاضر نیستند که برای پرداخت پول به ما وعده بدهند.

کاپیتان تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به وضعیت تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان افزود: تیمی که می‌توانست فصل گذشته با درخشش در مسابقات لیگ دسته اول جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب کند امروز هیچ تمرینی نداشته و در حالیکه شهریور ماه مسابقات دسته اول ایران آغاز می‌شود بازیکنان خود را نشناخته است.

وی خاطر نشان کرد: در حالی حاضر به پرداخت مبلغ قرارداد ما نیستند که 14 بازیکن و سه مربی تیم بسکتبال صنعت نفت جمع مبلغ قراردادشان به 70 میلیون تومان که نیمی از قرارداد یک بازیکن درجه دو فوتبال است، نمی‌رسد.

سام بوشهری تصریح کرد: به خاطر تیم شهرم دو سال را در صنعت نفت مجانی بازی کرده و پیشنهاد تیم‌های دیگر را رد کردم ولی شرایط برای من که امرار معاشم از طریق بسکتبال بوده بدین شکل دشوار است.

وی در پایان اضافه کرد: با توجه به شرایط بد به وجود آمده و بی‌اهمیتی مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان به نظر می‌رسد باید به زودی شاهد نابودی بسکتبال در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول