اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام سه مسابقه و به ثمر رسیدن 11 گل

نخستین دوره لیگ نونهالان فوتبال قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: نخستین دوره مسابقات لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم با انجام سه مسابقه و عبور 11 توپ از خط دروازه‌ها به انجام رسید.

نخستین دوره لیگ نونهالان فوتبال قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با هدف رشد و توسعه بیش از پیش فوتبال، نخستین دوره رقابت‌های فوتبال قهرمانی نونهالان باشگاه‌های قم به همت کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم راه‌اندازی و با انجام سه مسابقه آغاز شد.

این رقابت‌ها در واقع در ادامه تلاش‌های صورت گرفته برای رشد و توسعه فوتبال قم از رده‌های سنی پایه برگزار می‌شود و با برنامه‌ریزی صورت گرفته، هشت تیم در نخستین دوره رقابت‌های لیگ رده سنی نونهالان فوتبال قم به رقابت می‌پردازند.

در هفته نخست سه مسابقه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد که با پیروزی پر گل صبای قم و هنگ و برتری خفیف تیم فوتبال نونهالان آسیا همراه بود و در مجموع این تیم‌های مدعی قهرمانی بودند که از سد رقبای خود گذشتند.

در نخستین دیدار برگزار شده هفته نخست تیم‌های فوتبال آسیا و سینا مسابقه افتتاحیه را برگزار کردند که در این دیدار نونهالان آسیا موفق شدند حریف را با یک گل از پیش رو برداشته و سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

بعد از این مسابقه تیم‌های فوتبال هنگ و پارسا در دیداری جذاب و تماشایی به رقابت با یکدیگر پرداختند و سرانجام بازی بسیار زیبایی به نمایش درآمد و پایان چهار گل به ثمر رسید و این تیم هنگ بود که موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز شد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و افشید نیز برگزارکننده سومین مسابقه هفته نخست بودند که در این دیدار شش گل به ثمر رسید و سرانجام تیم صبای قم به برتری پنج بر یک رسید.

امسال برای کسب عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم تیم‌های فوتبال نونهالان آسیا، افشید، پارسا، صبای قم، شهدای جنت آباد، سینا، هلال مهر و هنگ در این دوره از لیگ قم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول