اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری مسابقات لیگ اسکیت نوجوانان و نونهالان کشور در طرقبه

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی از برگزاری مسابقات لیگ اسکیت نوجوانان و نونهالان کشور در طرقبه خبر داد.

برگزاری مسابقات لیگ اسکیت نوجوانان و نونهالان کشور در طرقبه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمد عجم اظهار کرد: هیئت اسکیت استان توانست با رایزنی‌های فراوان، میزبانی مرحله دوم مسابقات اسکیت لیگ باشگاه‌های نوجوانان و نونهالان کشور را که پایان تیرماه سال جاری برگزار می‌شود از فدراسیون بگیرد، ولی با توجه به مدت زمانی کوتاه باقی‌ مانده تا زمان برگزاری مسابقات، پیست محل برگزاری این مسابقات هم‌چنان دارای مشکل است.

وی افزود: تکمیل گاردریل پیست اسکیت محل برگزاری مسابقات 250 میلیون ریال هزینه دارد که با توجه به نبود توانایی مالی هیئت امیدواریم اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی کمک مالی مناسبی برای رفع این مشکل به هیئت انجام دهد تا آبروی استان در این مسابقات حفظ شود.

عجم در ارتباط با اسپانسر تیم اسکیت استان برای شرکت در مسابقات لیگ کشور گفت: با چند کاندیدا از جمله موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) صحبت‌هایی شده و قو‌ل‌هایی هم گرفته شده است که در صورت نتیجه گرفتن این مذاکرات، تیم استان با کیفیت بهتری به مسابقات اعزام می‌شود.

وی جایگاه ورزش اسکیت استان را در کشور مناسب ارزیابی و اظهار کرد: ظرفیت‌های فراوانی در بین جوانان استان وجود دارد که در صورت ایجاد زیرساخت‌های مناسب در تمام شهرستان‌ها، خراسان‌رضوی می‌تواند در آینده نزدیک تبدیل به قطب اول کشور در ورزش اسکیت شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله سوم لیگ اسکیت سال 90  استان گفت: این مسابقات در اوایل تیرماه و قبل از برگزاری مسابقات کشوری برای شناسایی استعدادهای جدید و استفاده در تیم استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات گفت: مرحله دوم لیگ اسکیت باشگاه‌های نوجوانان و نونهالان کشور در قسمت پسران 21 تا 23 تیرماه و در قسمت دختران 28 تا 30 تیرماه سال جاری به میزبانی خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله اول این مسابقات در تهران و مرحله سوم آن در ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول