اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد پایه و جوانان هیئت فوتبال:

هدفمان استعدادیابی برای لیگ نونهالان ویژن استان اصفهان است

خبرگزاری فارس: مسئول واحد پایه و جوانان هیئت فوتبال گفت: هدف از برگزاری جشنواره مدارس فوتبال استان اصفهان استعدادیابی برای لیگ نونهالان ویژن استان است.

هدفمان استعدادیابی برای لیگ نونهالان ویژن استان اصفهان است

رضا زکی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جشنواره مدارس فوتبال استان اصفهان عصر روز یکشنبه 12 شهریور ماه با برگزاری دیدار فینال در رده‌های سنی 11، 12 و 13 سال به پایان رسید.

وی گفت: جشنواره مدارس فوتبال با برگزاری مسابقات در رده‌های سنی زیر 9 و 10 سال از 9 شهریور ماه آغاز و روز جمعه 10 شهریور ماه نیز با برگزاری فینال رقابت‌ها و مشخص شدن تکلیف تیم‌های قهرمان پرونده این رده سنی بسته شد.

مسئول واحد پایه و جوانان هیئت فوتبال افزود: از 11 شهریور ماه مسابقات را در رده‌های سنی زیر 11، 12 و 13 سال پیگیری کردیم و با برگزاری فینال مسابقات این رده سنی در روز یکشنبه 12 شهریورماه پرونده مسابقات جشنواره فوتبال در سال جاری بسته شد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات استعدادیابی برای لیگ ویژن نونهالان استان بود و تیم‌هایی که در لیگ ویژن نونهالان حضور دارند، می‌توانند یک تا دو بازیکن از نونهالانی که در این جشنواره شرکت داشتند انتخاب کنند.

به گزارش فارس، مسابقات رده سنی 9 و 10 سال در سالن انقلاب اسلامی، زیر 11 سال در سالن ارغوان، زیر 12 سال در سالن مشتاق و زیر 13 سال در سالن گل نرگس برگزار شد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول