اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران:

آب شرب 43 روستای سیل‌زده مازندران وصل شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران اعلام کرد: بر اثر وقوع سیل اخیر آب شرب 43 روستا در شهرستان‌های بهشهر، گلوگاه، ساری و میاندرود قطع شده بود که در حال حاضر آب شرب تمام این روستاها وصل شد.

آب شرب 43 روستای سیل‌زده مازندران وصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران،  محمدحسین برزگر مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران با ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان سیل اخیر اظهار داشت: بر اثر شدت بارش و جاری شدن سیلاب بسیاری از پروژه‌های آبرسانی روستایی در شرق و مرکز استان آسیب دید و شبکه توزیع و خطوط انتقال آب در بسیاری از روستاها تخریب شد.

برزگر خاطرنشان کرد: در پی شدت سیلاب چند روز گذشته آب شرب 25 روستا در بهشهر، شش روستا در گلوگاه و 12 روستا در ساری و میاندرود قطع شد که آبرسانی به اهالی روستاهای خسارت دیده از همان ساعات اولیه با تانکر صورت گرفت.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران اذعان داشت: از اوایل وقوع این حادثه دو گروه اتفاقات و ستاد بحران با حضور در محل حادثه مشغول رفع خرابی‌ها و شکستگی لوله‌ها هستند و در حال حاضر آب شرب تمامی 43 روستای سیل‌زده استان وصل شده است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول