اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور در جمع سیل‌زدگان مازندران

سیل‌زدگان مازندران کمک‌های بلاعوض می‌گیرند

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور با اعلام اینکه تصمیمات نهایی برای کمک به سیل‌زدگان را آخر وقت امروز اعلام می‌کنیم، گفت: کمک‌های دولت به صورت وام، پرداختی‌های بلاعوض و در اختیار قراردادن وسایل خانگی است.

سیل‌زدگان مازندران کمک‌های بلاعوض می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمدرضا رحیمی لحظاتی پیش که برای بازدید از منطقه سیل‌زده وارد شهرستان بهشهر شد، بیان داشت: موضوع سیل بهشهر در اولین جلسه هیئت دولت مطرح شد.

وی با اشاره به حضورش در شهرستان بهشهر تصریح کرد: برای بررسی مشکلات بهشهر در این منطقه حضور یافتم تا هرچه در توان داریم در خدمت آسیب‌دیدگان ناشی از سیل اخیر باشیم.

معاون اول رئیس جمهور با اعلام اینکه تصمیمات نهایی برای کمک به سیل‌زدگان را در آخر وقت امروز اعلام می‌کنیم، خاطرنشان کرد: کمک‌های ما به صورت وام، پرداختی‌های بلاعوض و در اختیار قراردادن وسایل خانگی است.

این مسئول ادامه داد: مشکلات سیل‌زدگان در بازدید‌ها ارزیابی و نحوه کمک به مردم اعلام می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور خطاب به مردم حاضر در بهشهر با تاکید بر صبوری مردم گفت: هیچگونه نگرانی بابت خسارت‌های ناشی از سیل نداشته باشند.

به گزارش فارس، محمدرضا رحیمی و هیئت همراه از دو منطقه فراش محله و شهید مدنی بازدید کردند و بازدید از سایر مناطق آسیب‌دیده ناشی از سیل نیز در برنامه کاری‌شان قرار دارد.

اخبار بازدید معاون اول رئیس جمهور از سیل در خبرهای بعدی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول