اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مهندسی رودخانه‌های مازندران 100 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: برای مهندسی رودخانه‌های مازندران 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مهندسی رودخانه‌های مازندران 100 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سید علی‌اکبر طاهایی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران که به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، بیان داشت: برای اجرای عملیات آبخیزداری و آبخان‌داری در مازندران مبلغ 60 میلیارد تومان و برای مهندسی رودخانه‌های استان 100 میلیارد تومان بودجه نیاز است.

وی با تقدیر از پیگیری دولت برای رفع مشکل سیل در بهشهر، تصریح کرد: برای نخستین بار است که کارگروهی با اختیارات ویژه و با این ترکیب برای رسیدگی به یک حادثه طبیعی تشکیل شده است.

استاندار مازندران با اشاره به خسارات سیل در بهشهر، تصریح کرد: باید در اسرع وقت و با بسیج همه امکانات در جهت رفع آلام مردم و بازسازی خسارات سیل در این شهر اقدام شود.

طاهایی بخش مهم رسیدگی به خسارات سیل را تخصیص کامل اعتبارات اعلام و تصریح کرد: سال گذشته در سیل کلاردشت 50 میلیارد تومان خسارت وارد شد، اما تنها 5 میلیارد تومان یعنی 10 درصد میزان خسارت، بودجه تخصیص داده شد.

این مسئول یکی از مهم‌ترین مشکلات زیربنایی مازندران را عدم اجرای آبخیزداری دانست و اذعان داشت: در صورت اجرای عملیات آبخیزداری در استان می‌توان در بالادست مانع بروز حوادث طبیعی مانند سیل شد.

وی متذکر شد: اگر بخواهیم چاره اساسی بیاندیشیم من پیشنهاد می‌دهم در بودجه سال آینده عددی برای اجرای آبخیزداری شمال ایران در نظر گرفته شود.

استاندار مازندران همچنین خواستار در نظرگرفتن مبلغی در بودجه سال 92 برای انجام اقدامات پیشگیرانه شد.

انتهای ‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول