اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری مطرح کرد

عوامل جاری شدن سیل در مازندران / مسئولان بی‌تدبیری کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: بی‌تدبیری مسئولان و تصرف نابجای مردم سبب جاری شدن سیل در مرکز مازندران شد.

عوامل جاری شدن سیل در مازندران / مسئولان بی‌تدبیری کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عباس حسینی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری مرکز استان که در فرمانداری ساری تشکیل شد با بیان اینکه برای تحکیم بنیان خانواده همه مسلمانان باید از زندگی امیر مومنان(ع) و حضرت فاطمه(س) تبعیت کنند، اظهار داشت:‌ الگوگیری از روش و سیره ائمه اطهار زندگی را به تعالی سوق می‌دهد.

وی ادامه داد: هجمه‌های دشمن سبب سست شدن ارکان خانواده‌ها شده است که بازخوانی زندگی حضرت فاطمه(س) باعث تقویت روحیه معنوی در بین اعضای خانواده می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده در شهرستان ساری به درستی اجرا شود، تصریح کرد: برهمه فرض است تا در امر اجرای طرح ملی پزشک خانواده فرهنگ‌سازی کنند.

وی به قرار گرفتن در هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: هفته تربیت بدنی بهانه‌ای است تا فرزندانمان را به سمت ورزش هدایت کنیم تا غیرت‌مندی و جوانمردی را در این عرصه بیاموزند.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه رهبری در سخنانش تاکید فراوانی بر همدلی و تعامل بین مردم و مسئولان دارند، تصریح کرد: با همدلی و تدبیر همه جانبه توسعه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی رونق می‌گیرد.

این مسئول به سیل اخیر در شرق و مرکز مازندران اشاره کرد و گفت: بخش مهمی از وقوع حادثه سیل به بی‌تدبیری ما مسئولان و تصرفات نابجای مردم بر می‌گردد.

وی با تاکید براینکه بحث پل گذرخان و ساماندهی این آبروها باید در اسرع وقت انجام شود، بیان داشت: احداث پل ولیعصر چندین میلیارد تومان هزینه در برگرفت ولی بی‌تدبیری‌ها موجب شد تا یکی از ستون‌های پل مسیر کانال آبروها را مسدود کند.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: مسئولان امر با نظارت کافی جلوی تخریب، تغییر کاربری اراضی به ویژه ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان ساری را بگیرند.

وی متذکر شد: برای توسعه مرکز استان تلاش شود تا طرح و برنامه‌های ناقص این شهرستان در دستگاه‌های اجرایی به سرانجام برسد.

فرماندار ساری با بیان اینکه دشمن مسیر تحریم را برای کشور تعیین کرد و باید بتوانیم از این پیچ تاریخی به درستی گذر کنیم تا اقتدار خود را به جهانیان نشان دهیم، گفت: مدیریت صحیح، تدبیر درست، کاهش تجملات و تشریفات و صرفه‌جویی در امور اجرایی حرکت ما را در مسیر تحریم تسهیل می‌کند.

وی بحث توسعه صنعت روستایی و گردشگری را از نظر رهبری و دولت در اولویت دانست و ادامه داد: مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی در تحقق منویات رهبری گام بردارند.

حسینی نژاد حمایت بانک‌ها را برای توسعه صنعت در روستاها تحسین‌برانگیز دانست و یادآور شد: زیر کشت بردن اراضی شیبدار در بالا دست برای توسعه اقتصادی منطقه مهم است.

وی با اشاره به اینکه در فعالیت‌های توسعه‌ای از مشارکت مردمی کمک گرفته شود، اظهار داشت: اعتبار جدیدی نداریم با داشته‌های موجود و مشارکت مردمی خدمات‌رسانی مناسبی از سوی ادرات انجام شود.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه مسئول روابط عمومی فرماندار ساری و رئیس پارک حیات وحش کیاسر معرفی شدند.

در این مراسم روسای ادارت و شرکت‌هایی که در برپایی یادواره شهدای شهرستان ساری کمال همکاری را داشتند تجلیل شدند.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول