اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بخش سلمانشهر:

95 درصد روستاهای مازندران در حریم شهری قرار دارند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بخش سلمانشهر مازندران گفت: 95 درصد روستاهای مازندران در حریم شهری قرار دارند.

95 درصد روستاهای مازندران در حریم شهری قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلمانشهر عباس‌آباد، مهرداد رودبارکی عصر امروز در همایش هم‌اندیشی شوراهای اسلامی بخش غرب مازندران که در کلارآباد برگزار شد با بیان اینکه همه ما در راستای وظایف محوله گرد هم آمده‌ایم، گفت: هریک از ما بسترساز و جاده‌ساز دوره بعد شورای اسلامی هستیم و این سمت امروز امانتی بر دوش ماست که باید با تجمیع تجربیات آن را در اختیار دوره بعد قرار دهیم.

وی با بیان اینکه مدیریت شورایی مدیریتی مشارکتی در راستای انتظام بخشیدن به امورات اداری و مالی است، ادامه داد: بایستی با توجه به درون و برون ساختاری شورا، روند رو به رشدی در راه بهبود وضعیت موجود داشته باشیم، در همین راستا هرچه اعتمادها بیشتر باشد نتیجه حاصل نمود بیشتری خواهد داشت.

رودبارکی با اشاره به تغییر مدیریت در سازمان همیاری شهرداری‌ها  دهیاری‌های استان ادامه داد: مرجع صدور تمام مجوزها در حوزه شهری شهرداری و در حوزه روستایی دهیاری است.

این مسئول با بیان اینکه 95 درصد روستاهای ما در حریم شهری قرار دارند، تصریح کرد: بعضا دیده می‌شود برای افرادی که ساکن روستا هستند و روستای آنها بر اساس طرح هادی در حوزه روستایی قرار دارند، قبض عوارض نوسازی برایشان صادر می‌شود.

رئیس شورای اسلامی بخش سلمانشهر با تاکید بر اینکه شوراها و دهیاری‌های روستاها با کمترین امکانات بیشترین خدمات را ارائه می‌دهند، اذعان داشت: اگر روستایی دهیاری نداشته باشد مرجع صدور پروانه آن بخشداری خواهد بود.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول