اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری:

حداقل‌ها برای مرکز مازندران لحاظ شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر ساری با اشاره به اینکه معتقدیم خواسته‌های ما معقول و ساری از سایر مراکز استان‌ها در سطح کشور، عقب‌تر است، گفت:‌ حداقل‌ها برای مرکز استان باید لحاظ شود.

حداقل‌ها برای مرکز مازندران لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، فرامرز نقیبی در جلسه اعضای شورای شهر ساری با استاندار مازندران اظهار داشت: اعضای شورا گلایه‌هایی داشتند و فرصت نبود با استاندار مطرح کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مصوبات سفر در ساری اجرایی نشده است، تصریح کرد:‌ اگر آن میزان بارانی که در بهشهر سبب جاری شدن سیل شد در ساری ببارد، حادثه‌ای بدتر از بهشهر برای ساری اتفاق می‌افتد.

نقیبی با بیان اینکه شاید به عقیده برخی، خواسته‌های ما زیاد باشد، افزود: معتقدیم که خواسته‌های ما معقول است و ساری از سایر مراکز استان‌ها در سطح کشور عقب‌تر است.

نایب رئیس شورای شهر ساری نیز در این نشست ابراز داشت:‌ اعضای شورا پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند.

میرصالح صالحی‌نیا ادامه داد: قبل از اینکه وارد شورا شویم مردم ما را دروغگو نمی‌پنداشتند، اما از وقتی وارد شورا شدیم مردم ما را اینگونه می‌دانند.

وی با بیان اینکه امروز ارتباط مردم و مسئولان نزدیک‌تر شده، خاطرنشان کرد:‌ مردم مصوبات را پیگیری می‌کنند و ما در نزد مردم شرمنده هستیم.

صالحی‌نیا در پایان اذعان داشت: ‌مرکز استان باید ویژه دیده شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول