اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن مازندران:

364 مصوبه در ستاد تسهیل مازندران به تصویب رسید

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران گفت: 364 مصوبه در ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان مازندران به تصویب رسید.

364 مصوبه در ستاد تسهیل مازندران به تصویب رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مرتضی هاشم‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد مصوبات از 822 درخواست ارائه شده به دبیرخانه به تصویب نهایی رسید.

وی به نوع درخواست‌ها و میزان فراوانی‌ها در ستاد تسهیل اشاره کرد و گفت: عمده‌ترین درخواست‌هایی که به ستاد تسهیل ارائه شده نیاز به سرمایه در گردش، سرمایه ثابت و بدهی معوق است.

هاشم‌پوربا بیان اینکه در استراتژی جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئولیت ستاد تسهیل به استان‌ها واگذار شده است، اظهار داشت: در طی هشت جلسه ستاد تسهیل که با حضور استاندار مازندران برگزار شد، برای حل مشکلات پیش‌روی تولید، صنعت و معدن هم‌اندیشی و تدبیر و کارسازی شده است.

وی به برگزاری 37 جلسه کارگروه تخصصی ستاد تسهیل با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرائی اشاره کرد.

هاشم‌پور در پایان گفت: معاون وزیر در امور صنایع و اقتصادی و جانشین ستاد تسهیل وزارت صنعت، معدن و تجارت استان مازندران را در رده استان‌های برتر در ستاد تسهیل دانست.

انتهای‌پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول