اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

مسئولان به دور از جنجال مشکلات کشور را برطرف کنند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی از مسئولان خواست به دور از جنجال مشکلات کشور را برطرف کنند.

مسئولان به دور از جنجال مشکلات کشور را برطرف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی بعد از ظهر امروز در جلسه هفتگی حزب مؤتلفه در اراک با اشاره به اعمال دور جدید تحریم‌های اتحادیه اروپا گفت: تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران موضوع جدیدی نیست و نباید در خصوص این موضوع بزرگ‌نمایی کرد و همه مشکلاتی که در کشور حادث شده را به گردن تحریم انداخت.

وی افزود: مسئله تحریم‌ها مسئله‌ای قابل حل بوده، اما متاسفانه با برخی بی‌تدبیری‌های مسئولین تاکنون در رفع این مسئله اقدامات قابل قبولی رخ نداده است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: گرانی برخی از کالاها و افزایش فشار‌های اقتصادی بر مردم راهکار غرب برای امتیازگیری از ملت ایران است، اما غرب نباید امیدی به موفقیت این نقشه نخ‌نما شده و شکست خورده خود داشته باشد چرا که تجربه 33 ساله انقلاب به خوبی گواه این واقعیت است که تحریم‌های اقتصادی نتوانسته ملت ایران را از آرمان‌های خود دور و از احقاق حقوق خود باز دارد.

مقدسی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری برای ایجاد آرامش و ثبات در کشور گفت: تمامی مسئولان در چارچوب رهنمودهای رهبری باید همدلی و هماهنگی و وحدت را سرلوحه اقدامات و برنامه‌های خود قرار دهند و از هر گونه اختلافی که وحدت ملی را خدشه‌دار می‌کند پرهیز کنند تا بتوانیم شرایط موجود را به خوبی مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین موضوعی که به طور حتم ثبات و آرامش را در فضای سیاسی کشور رقم خواهد زد این است که مسئولین به ویژه سران قوا به دور از جنجال رسانه‌ای و در آرامش همراه با تأمل، تدبیر و برنامه‌ریزی مشکلات کشور را برطرف کنند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه مسئولان باید از صحبت‌هایی که موجب تحریک بازار و تزریق ناامیدی و یأس به جامعه می‌شود پرهیز کنند،گفت: هر چه مسئولان تلاش کنند تا در محیط‌های کوچک کارشناسی شده و از روی صداقت و وحدت مسائل و مشکلات را حل و فصل کنند، برای کشور مطلوب‌تر و موجب محقق شدن پیام وحدت رهبری معظم خواهد شد.

مقدسی با اشاره به طرح استیضاح برخی وزرای دولت و طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس بیان داشت: این موضوع نشانه اعتراض مردم نسبت به بی‌تدبیری‌های صورت گرفته در کنترل شرایط اقتصادی است که توسط نمایندگان منعکس می‌شود و امیدواریم این موضوع به حل مشکلات کشور کمک کند نه اینکه به اختلافات و کدورت‌های قوا دامن بزند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول