اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تحریم‌های دشمن با مدیریت صحیح اقتصادی کارساز نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: روزگاری که نفت شش دلار بود در جنگ کشور را می‌چرخاندیم و اکنون نیز با مدیریت درست اقتصادی و نفت بشکه‌ای 111 دلار تحریم‌ها را غیرکارساز می‌کنیم.

تحریم‌های دشمن با مدیریت صحیح اقتصادی کارساز نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، یونس امیری در جلسه تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت دنا عنوان کرد: شرایط امروز جامعه ما شرایط حساسی است که باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشیم.

وی ابراز داشت: ما افتخار می‌کنیم که رهبری حکیم، با تدبیر و با اخلاص و عادل و شجاع و بصیر در سطح دنیا داریم که برای همه ملت‌های آزاده دنیا حکم راهنما و هدایتگر بصیر را دارد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه دفاع همچنان باقی است، گفت: اگر قرار است مسلمان باشیم و به دستورات اسلام عمل کنیم باید با ظلم و استعمار و استثمار مبارزه کنیم.

سردار امیری با بیان اینکه جنگ ما تمام نشده، افزود: بحث داغ منونی تحریم‌ها است و این تحریم‌ها از یک سال گذشته شروع نشده بلکه از پیروزی انقلاب تاکنون این تحریم‌ها وجود داشته و چند سالی است که بر شدت این تحریم‌ها افزوده شده است.

وی افزود: دشمن تمام مشکلاتش را از جمهوری اسلامی می‌بیند و در مقابل این کشور ایستاده تا ما دست از اهداف خود بکشیم و اگر می‌خواهیم راه شهدای خود را ادامه دهیم باید ایستادگی کنیم و دست از اهداف خود نکشیم.

سردار امیری خاطرنشان کرد: تمامی مشاورین کاخ سفید و دولت آمریکا وقت زیادی را صرف مبارزه با جمهوری اسلامی کرده و می‌کنند که چگونه با این دولت مبارزه کنند و آن‌ها را شکست دهند که به لطف خداوند آن‌ها نمی‌توانند این کشور را شکست دهند و خودشان هم این باور را دارند که نمی‌توانند چنین کاری کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز دو جنگ در پیش داریم، اظهار کرد: یک جنگ، جنگ فرهنگی است و دیگری جنگ اقتصادی که دشمن امید زیادی به این دو بسته و آن‌ها در جنگ فرهنگی تلاش زیادی کردند اما نتیجه نگرفتند و مترصد هستند که در جنگ اقتصادی به نتیجه برسند.

وی تصریح کرد: دشمن امید به تحریم این ملت بسته بود و این انتظار را می‌کشیدند که با تحریم مردم به خیابان‌ها بریزند و حکومت اسلامی را ساقط کنند اما با داشتن رهبری حکیم در ایران این آرزو را به گور خواهند برد.

این فرمانده ارشد نظامی تاکید کرد: صدای شکستن استخوان‌های پوسیده دشمن با درایت رهبری و شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به گوش می‌رسد.

امیری با اشاره به سخنان رهبری عنوان کرد: گرفتاری‌های غرب در بحث تحریم چند برابر ما است نگاهی به اروپا و کشورهای اروپایی و بازیگر اصلی یعنی آلمان نشان می‌دهد که فریاد مردمشان بلند است و افتخار این را داریم که تحریم‌ها به نتیجه‌ای نخواهد رسید.

این فرمانده دفاع مقدس ادامه داد: در زمان هشت سال دفاع مقدس ما نفت را بشکه‌ای شش دلار می‌فروختیم و جنگ را با آن اداره کردیم امروزه نفت به 111 دلار رسیده آیا نمی‌توانیم مقابل آنها بایستیم و این تحریم را بر علیه خودشان به کار ببندیم.

وی با بیان اینکه با مدیریت صحیح از همه چالش‌ها عبور خواهیم کرد، گفت: اقتصاد مقاومتی که آقا فرمودند همان مقاومت در برابر دشمن است و در این مبارزه باید اقتصاد خود را مدیریت کنیم و اگر خوب مدیریت شود هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به سخن رهبری که فرمودند مردم ما مردمی هستند که دفاع مقدس را اداره کردند، گفت: از این جنگ اقتصادی هم عبور خواهیم کرد و این جنگ شکست اصلی برای دشمن است.

وی با اشاره به هواپیمای بدون سرنشین حزب‌الله بر فراز اسرائیل و فیلمبرداری از تأسیسات هسته‌ای آن کشور افزود: مؤسسه‌ای در آمریکا عنوان کرده که با شرایطی که امروز حزب‌الله دارد و هواپیمای پهپاد آن‌ها از سد آهنین اسرائیل عبور کرده تمامی شناورهای آمریکایی در معرض تهدید قرار گرفته است.

سردار امیری حفظ نظم و رعایت مقررات را در همه زمینه‌ها لازم و ضروری دانست و یادآور شد: مقررات کاری و اداری و صادرات و واردات را باید رعایت کنیم و حقوق دیگران را محترم بشماریم.

امیری با بیان اینکه هر آمدنی رفتنی پشت سر دارد، گفت: بیاییم در این میدان آزمون خود را پس بدهیم و با عزت و سربلندی و با دست پر به سرایی که لازم است برویم.

فرمانده سپاه فتح، پاسداران را حافظ ارزش‌ها دانست و اظهار کرد: پاسداران لباس سبز سید‌الشهدا بر تن دارند و افتخار می‌کنند که همرزم شهدا هستند و از شهدا درس گرفته‌اند که راه آن‌ها را ادامه دهند.

امیری با تقدیر از زحمات سرهنگ انصاری فرمانده سابق سپاه دنا عنوان کرد: این برادر پاسدار در همه زمینه‌ها حضور فعال و چشمگیر داشتند و پاسداری یعنی هر اتفاقی که پیش بیاید جزو اولویت اول آن‌ها باشد و مردم‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در پایان این مراسم از سرهنگ انصاری تقدیر و تودیع به عمل آمد و سرهنگ پاسدار محمد روایی به عنوان فرماندهی سپاه دنا معارفه شد.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول