اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

تحریم‌ها دلبستگی ملت به نظام را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین زهرا گفت: ملت ایران مقاوم در برابر تحریم‌ها و هجمه‌های دشمنان ایستاده‌اند و این تحریم‌ها نیز دلبستگی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران را افزایش می‌دهد.

تحریم‌ها دلبستگی ملت به نظام را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی در همایش بررسی و تبیین شعار سال که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری ولایت شهرستان بویین زهرا برگزار شد، اظهار کرد: دست‌یابی به قله‌های پیشرفت و جهاد علمی همه‌جانبه در کشور با پشتوانه کار و تلاش خستگی‌ناپذیر محقق می‌شود.

فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر روی آن تأکید ویژه‌ای دارند، سرلوحه کارها و وظایف کارگزاران و دست‌اندرکاران نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه تولید ملی مقدمه اقتدار همه‌جانبه نظام اسلامی است، عنوان کرد: دولت و مسئولان دیگر در سال جاری برای تحقق این هدف، حداکثر توان و ظرفیت‌های خود را باید به کار بندند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا بیان کرد: مسیر برای رسیدن به این هدف نیز این است که تمام بخش‌ها و واحدهای کشور با تمام قوا شروع به کار کرده و به تولید و خودکفایی ملی بپردازند.

احمدی با اشاره به اینکه برخی مشکلات و دغدغه‌ها در حال حاضر در کشور وجود دارد، عنوان کرد: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی که از ابتدا دشمنی خویش را با انقلاب و رهبری آشکار کرده‌اند، امروز سعی بر آن دارند تا ضمن برجسته کردن مشکلات موجب ایجاد رخنه و نفوذ اقتصادی شوند اما ایستادگی و هوشیاری ملت قطعأ هیچ‌گاه چنین اجازه‌ای را به دشمنان و یاوه‌گویان عالم نمی‌دهد.

وی ادامه داد: توسعه، محور‌های مختلفی دارد که حمایت از تولید‌کننده و بخش داخلی از اهم این شاخص‌ها است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: مردم نشان داده‌اند که با قدرت و اراده‌ای والا از چالش‌های مختلفی که تاکنون برایشان به وجود آمده، عبور می‌کنند و امروز نیز همین وابستگی و دلدادگی ملت به آرمان‌های نظام اسلامی رمز عبور از تمام تحریم‌ها و دشمنی‌ها است.

احمدی با اشاره به لزوم طراحی و برنامه‌ریزی مناسب از سوی مسئولان برای سازندگی و عمران کشور خاطرنشان کرد: اعتماد مردم به مسئولان و دوری از اختلافات باید در سرلوحه کار‌ها قرار داشته باشد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول