اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

تلفات ناشی از تحریم‌ها بعد از پیچ اقتصادی متوجه تحریم‌کنندگان می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به سخت بودن جو حاکم در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: این پیچ مهم اقتصادی که رد شود، تلفات ناشی از تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی متوجه تحریم‌کنندگان می‌شود.

تلفات ناشی از تحریم‌ها بعد از پیچ اقتصادی متوجه تحریم‌کنندگان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور که در واقع یک جنگ اقتصادی محسوب می‌شود، اظهار کرد: با دستور استاندار رصد و ساماندهی قیمت کالاهای اساسی در استان با تشکیل کمیته‌ای آغاز شده است.

وی با اشاره به ضعف اطلاع‌رسانی موجود در زمینه فعالیت‌های انجام شده افزود: با وجود تعدیل قیمت گوشت این مسئله به خوبی اطلاع‌رسانی نشده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: قیمت گوشت قرمز در سطح استان زنجان در حدود 4 هزار تومان پایین آمده است.

وی با بیان اینکه جو روانی ایجاد شده در به وجود آمدن مشکلات در این زمینه تاثیرگذار است، گفت: این مسئله به هنگام بروز مشکل در قیمت مرغ به وضوح نمایان شد چرا که با وجود تزریق دو برابری نیاز بازار این محصول نایاب بود.

احمدی به سخت بودن جو حاکم در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: این پیچ مهم اقتصادی که رد شود، تلفات ناشی از تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی متوجه تحریم‌کنندگان می‌شود.

وی به بهبود اوضاع اقتصادی قشر کم‌درآمد مردم پس از هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها 93 میلیارد دلار به حساب اقشار کم‌‌درآمد جامعه واریز شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به کاهش فاصله طبقاتی کمک شایان توجهی می‌کند.

وی اجرای طرح شبنم، بازرسی و ورود استاندارد را در کنترل وضعیت اقتصادی کشور مهم عنوان کرد و گفت: این سه ضلع نظارتی وضعیت کنترل را در استان زنجان بهبود می‌بخشد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول