اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

تحریم‌های ظالمانه نشان‌دهنده تداوم دشمنی با مردم ایران است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و تشدید فشارهای سیاسی آمریکا و هم‌پیمانانش علیه ایران نشان‌دهنده تداوم دشمنی این کشورها با مردم ایران است.

تحریم‌های ظالمانه نشان‌دهنده تداوم دشمنی با مردم ایران است

عشرت شایق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز ادعای کشورهای تحریم‌کننده مبنی بر اینکه اعمال تحریم‌ها برای فشار به دولت ایران است نه مردم، اظهار داشت: غربی‌ها با وجود نقاب‌هایی که در پشت آن پنهان می‌شوند دقیقاً مردم را مورد هدف قرار داده‌اند و این امر نشان‌دهنده‌ تداوم دشمنی آنان با ملت ایران است.

وی افزود: از چند سال پیش که آمریکا و اروپا تحریم‌ها را علیه ایران تشدید کرده‌اند، همواره اعلام داشته‌اند که با مردم ایران سر عناد ندارند و هدفشان مجبور ساختن ایران برای توقف فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای است.

شایق تصریح کرد: اما پس از مدتی ضمن اعتراف به بی‌اثر بودن تحریم‌ها، اقدام به تشدید آن می‌کنند و گستاخانه اعلام می‌کنند که تحریم علیه کشورهای مستقل بخشی از برنامه آنهاست.

نماینده دور هفتم مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با وجود اینکه اثرات غیرانسانی تحریم‌های ظالمانه آمریکا و متحدانش علیه ملت‌ها مبرهن است اما سردمداران استکبار از این حربه استفاده کرده و درصدد توجیه عمل نامشروع خود هستند.

این کارشناس روابط بین‌الملل با اشاره به سخنان برد شرمن سیاستمدار جمهوری‌خواه آمریکایی که تحریم‌ها علیه ایران برای پیشبرد اهداف آمریکا لازم است، اعلام کرد: این طرز تفکر نشان می‌دهد که دشمنان برای دستیابی به اهداف نامشروع خود از هیچگونه اقدام غیرانسانی ابایی ندارند.

شایق تصریح کرد: ملت ایران ده‌ها سال است که شاهد این نوع موضع‌گیری‌ها و اقدامات بی‌منطق از سوی سیاستمداران کاخ سفید و همپیمانانشان بوده و در عین حال به راه پر افتخار خود ادامه داده است، این بار نیز از فشار تحریم‌ها عبور خواهد کرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول