اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صومعه‌سرا:

ایران راه دور زدن تحریم‌ها را می‌داند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صومعه‌سرا گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که در تحریم‌ها راه‌های دورزدن را به خوبی بلد است.

ایران راه دور زدن تحریم‌ها را می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا ولی مهدوی‌نیا صبح امروز در جریان برگزاری نخستین همایش تشکل‌‌های مردمی نهاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار کرد: برپایی این همایش‌ها اقدامی مناسب در راستای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر جامعه است.

وی با اشاره به انتشار فیلم و کاریکاتور ضداسلامی و گستاخی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) از شریف‌ترین، پاک‌ترین و مهربان‌ترین انسان‌های روی زمین است و ساخت و انتشار این فیلم توهین و گستاخی بزرگی به شمار می‌رود.

این مسئول، انجام کارهای حاشیه‌ای مانند آتش‌زدن به کتاب آسمانی، ساخت و انتشار فیلمی ضد اسلامی و توهین به پیامبری پاک و مهربان را از مشخصه‌های ضعف دشمنان برشمرد و افزود: انجام این کارها و هتاکی به ساحت پیامبر اکرم (ص) به آن معناست که مکتب لیبرال دموکراسی در مقابل مکتب اسلام ضعیف و ناتوان مانده است.

وی اضافه کرد: هرگاه مکتبی اقدام به تخریب و بدگویی کند می‌خواهد به همگان بفهماند که در مقابله با مکتب دیگر از جهات مختلف کم آورده است.

مهدوی‌نیا با اشاره به اعتراف غرب و استکبار در اذعان به این مطلب که اسلام برای لحظه تولد تا بدو مرگ برنامه دارد، یادآور شد: این برنامه‌ها به اعتراف غرب در اختیار مکاتب ضد اسلامی آنها نبوده و ناتوان در اهدافشان هستند.

وی با بیان اینکه همواره غرب به اقتصاد خود می‌بالید، اذعان کرد: امروز اقتصاد غرب دچار شرایطی فاجعه برانگیز و اسفباری شده است.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا، رهبری را رمز یکپارچگی و اتحاد مردم در کشور خواند و افزود: دشمنان داخلی و خارجی در فکر براندازی نظام و اتحاد همگانی در راستای نابودی شأن و جایگاه رهبری معظم هستند.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم در سفر مقام معظم رهبری به خراسان اظهار کرد: هرگز دشمن قادر بر سرکوب و نابودی این شور و شعور نخواهد بود.

مهدوی‌نیا به سخنان رهبری در جمع مردم خراسان  شمالی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین مباحث مورد تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با مردم خراسان شمالی بود.

وی تصریح کرد: با وجود تحریم‌های متعدد از جمله اقتصادی کشورها علیه ایران، مقاومت و یکرنگی در برطرف کردن آن  تنها راه نجات است.

این مسئول، تحریم بانک‌های خارجی در مبادلات ارزی، تحریم صادرات نفتی و ... را از جمله این ترفندهای نابودگر دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: این تحریم‌ها بدون تردید بی‌تاثیر نیستند اما جمهوری اسلامی ثابت کرده که در زمان جنگ و حتی تحریم‌ها راه‌های دورزدن بر فتنه‌ها و ترفندها را به خوبی بلد است.

وی با تاکید بر اینکه ما نیازمند مقاومت در برابر مشکلات اقتصادی هستیم، خاطرنشان کرد: اگر به تعبیر رهبری از این پیچ مقاومتی به سلامت بگذریم موفق و پیروز می‌شویم.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا رمز موفقیت در اقتصاد مقاومتی را صرفه‌جویی و جلوگیری از ریخت و پاش‌های اقتصادی، تولید محصولات بومی و محلی و همکاری اصناف و اتحادیه‌ها ذکر کرد و متذکر شد: اسراف موجب تقاضای بیشتر شده که در نتیجه در شرایط تحریم عرضه آن با مشکل مواجه می‌شود.

وی یادآور شد: تولیدکنندگان داخلی با بالابردن کیفیت‌ها می‌توانند تقاضای مصرف کالا و محصولات داخلی را افزایش داده و به مشکل بیکاری جامعه نیز کمک کنند.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول