اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرمانده کل سپاه تأکید کرد

پرهیز از مواضع متعارض در مقابله با تحریم اقتصادی دشمن

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: باید در مقابله با تحریم اقتصادی دشمن ایستادگی داشت و از مواضع متعارض پرهیز کرد.

پرهیز از مواضع متعارض در مقابله با تحریم اقتصادی دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از سپاه استان سمنان، محمدحسین صفارهرندی امروز در گردهمایی سیاسی کارکنان پایور ستاد سپاه استان سمنان، تیپ 12 قائم (عج)، ‌سپاه ناحیه‏های سمنان و مهدیشهر که در حسینیه تیپ 12 قائم (عج) برگزار شد، اظهار داشت: مهم‏ترین و اساسی‌ترین مشکل جامعه امروز ما مسئله جنگ اقتصادی و تحریم است.

وی افزود: پاسداران باید به عنوان نیروهای انقلابی و مجاهدان فی سبیل‌الله به گونه‌ای عمل کنند که جامعه داخلی و بین‏المللی احساس کند که این انقلاب همیشه محکم و پابرجا خواهد بود.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: در حقیقت سپاه آن سنگری است که در اوج درگیری‌ها و رنج‌ها که ممکن است سنگرهای دیگر فرو بریزد، پابرجا و مستحکم ماند.

صفارهرندی با اشاره به موضوع تحریم اقتصادی دشمنان بیان کرد: تحلیل نکردن اصولی این مسئله و ارائه ندادن راهکار برای حل این معضل اجتماعی ممکن است، سبب شود که عده‌ای از مسئولان کشوری و حتی عامه مردم دست به انتخاب‌های غلط بزنند، انتخاب‌هایی که مشکلات را دوچندان می‏کند.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه نباید مردم و مسئولان از دشمنان نظام و انقلاب غفلت کنند، گفت: اگر این مشکل به درستی تحلیل و بررسی و حل نشود، دشمن نیز از این فرصت استفاده کرده و به القای برداشت‏های غلط از شرایط موجود در سطح جامعه دست می‌زند.

صفارهرندی با بیان اینکه باید از نگاه عوامانه در مشکلات و عوارض تحریم اقتصادی به دلیل بی‏خبری و بی‌اطلاعی پرهیز کرد، افزود: مردم باید بدانند که رهبرشان بیش از آنها از نسبت به مسائل منطقه، مطلع و آگاه هستند و هیچکس نسبت به امام خامنه‌ای بیشتر احساس مسئولیت نمی‏کند اما در کلام ایشان الفاظی جاری نمی‌شود که موجب خرسندی دشمنان شود.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول