اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نرماشیر:

باید برای حفظ استقلال مقابل تحریم‌ها مقاومت کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه نرماشیر گفت: استقلال و آزادی از شعارهای محوری ما است و باید برای حفظ استقلال و آزادی در برابر تحریم‌های دشمن مقاومت کنیم.

باید برای حفظ استقلال مقابل تحریم‌ها مقاومت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، حجت‌الاسلام روح‌الله ایرانژاد ظهر امروز در همایش توجیهی، فرهنگی و آموزشی دانشجویان پیام‌نور نرماشیر اظهار داشت: دشمن برای آنکه بتواند جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد، دست به هر کار ناجوانمردانه‌ای می‌زند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی فقط چند استان کشور درگیر جنگ بودند و مابقی پشتیبانی می‌کردند اما امروز در جنگ نرم همه شهرها و خانواده‌ها درگیر جنگ تمام عیار فرهنگی با دشمن هستند.

ایرانژاد تصریح کرد: اگر در جنگ تحمیلی شخصی مجروح یا شهید می‌شد از آن به عنوان یک افتخار یاد می‌کردند و برای خانواده او یک عزت بود اما در جنگ نرم هر کس آسیب ببیند، چیزی جز ذلت برای خانواده خود به ارمغان نخواهد آورد.

امام جمعه نرماشیر به خدمات دولت در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: اگر در گذشته برای تحصیل باید به شهرهای بزرگ مهاجرت صورت می‌گرفت امروز به همت دولت‌مردان نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرهای دور افتاده نیز مراکز دانشگاهی راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه به تحریم‌های صورت گرفته از سوی استکبار علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: استقلال و آزادی از شعارهای محوری ما است و باید برای حفظ استقلال و آزادی در برابر تحریم‌های دشمن مقاومت کنیم.

امام جمعه نرماشیر تصریح کرد: امروز ما درگیر یک جنگ تمام عیار با دشمن هستیم و در این جنگ هوشیاری لازم است.

ایرانژاد تأکید کرد: هر کشوری که بخواهد، پیشرفت کند باید از سختی‌های زیادی بگذرد و قطعا در این مسیر ایران اسلامی با پیروزی عبور می‌کند و طعم تلخ شکست را در کام دشمن خواهد چشاند.

وی به فرهنگ اصیل کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: بالاترین نهاد بین‌المللی سازمان ملل است اما شعر زیبای سعدی مسلمان ایرانی « بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش ز یک گوهرند» بر سردرب سازمان ملل حک شده است که این نشان از فرهنگ اصیل و ریشه‌دار ایران اسلامی دارد.

امام جمعه نرماشیر از دانشجویان دانشگاه پیام‌نور نرماشیر خواست تا در این مسیر خوب فکر کنند و بفهمند که جانشین چه کسانی هستند و با هدف پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ نرم نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول