اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

بازنگری در برخی قوانین در شرایط تحریم ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار بازنگری در برخی قوانین به دلیل شرایط تحریم شد و گفت:

بازنگری در برخی قوانین در شرایط تحریم ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم احمد امیرآبادی عصر امروز در همایش «تولید صادراتی، محور توسعه استان قم» که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان قم برگزار شد با اشاره به اینکه باید برای رونق گرفتن تولید در داخل کشور فرهنگ مصرف کالای داخلی نهادینه شود، اظهار کرد: برای اینکه در این زمینه نیز بتوانیم به موفقیت لازم دست پیدا کنیم باید اعتماد مصرف‌کنندگان به تولیدات داخلی جلب شود.

وی با تاکید بر اینکه تولیدات داخلی باید از نظر کیفیت و قیمت بتوانند با کالای مشابه خارجی رقابت کنند بیان کرد: باید در زمینه ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه دوری از اسراف را نهادینه کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برخی قوانین مربوط به واردات و صادرات افراط وجود دارد خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم از تولید و تولیدکننده داخلی حمایت داشته باشیم اشتغال نیز رونق خواهد یافت.

وی با انتقاد از عدم وجود شفافیت در قوانین مربوط به واردات و صادرات اظهار کرد: برخی از قوانین با شرایط تحریم سازگاری ندارد و مجلس شورای اسلامی آماده است که تغییرات و اصلاحات لازم را انجام دهد.

نماینده مردم قم در مجلس به وضعیت کنونی بازار ارز در کشور اشاره کرد و یادآور شد: در چنین شرایطی تک نرخی شدن ارز اقدامی صحیح است.

وی همچنین راه‌اندازی بورس ارز را از اقدامات مؤثر در زمینه بهبود اوضاع بازار ارز دانست و بر پیگیری این مسئله تاکید کرد.

شایان ذکر است دومین همایش «تولید صادراتی، محور توسعه استان قم» امروز در قم با حضور دبیرکل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، معاون کل سازمان توسعه تجارت کشور و جمعی از مسئولان استانی با هدف بررسی راهکارهای رونق صادرات کالاهای تولید شده در قم برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول