اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بهار:

راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بهار گفت: راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن است.

راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، سید مجتبی حسینی صبح امروز در جلسه کمیته اجرایی اعزام دانش‌آموزان بسیجی که با حضور رؤسای آموزش و پرورش شهر بهار و منطقه لالجین در سالن جلسات سپاه ناحیه بهار برگزار شد، اظهار داشت: راهیان نور که از ابتکارات بسیج مستضعفین است حقیقتاً اقدامی بی‌نظیر است.

وی افزود: اعزام‌های نورانی بسیجیان در واقع بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل جنگ نرم دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بهار با اشاره به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی افزود: در این دیدار مردم عاشقانه در کنار ولایت حضور پیدا کردند و حماسه‌ای جاودان را رقم زدند و با حضور خود به دشمنان انقلاب اسلامی اثبات کردند تا آخرین قطره خون خود در دفاع از ولایت ایستادگی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: حضور با شکوه مردم نشانه قدرت اسلام، ایمان و ولایت است که مردم پروانه‌وار دور وجود ولایت چرخیدند و از وجود نورانی ایشان بهره بردند.

حسینی بیان داشت: در طول تاریخ انبیا و پیامبران الهی، هیچ ملتی به اندازه مردم ایران در حمایت از امام خود به صحنه نیامدند و در دفاع از حریم ولایت جانفشانی نکردند.

وی تهدیدات دشمن در جنگ فرهنگی را جدی خواند و تصریح کرد: امروز خاکریز نخست ما در مدارس، مساجد، پایگاه‌های بسیج و خانواده‌های دانش‌آموزان هستند که باید با برنامه‌های فرهنگی مفید و کارآمد با سازماندهی و انسجام آنها در حلقه‌های شجره طیبه صالحین بصیرت و عمق‌بخشی آنها را نسبت به تهدیدات نرم دشمن آشنا و آگاه کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بهار با اشاره به اعزام راهیان نور دانش‌آموزی بسیجی خاطرنشان کرد: امسال با همکاری و مساعدت آموزش و پرورش شهر بهار و لالجین در آبان ماه تعداد 500 نفر از بسیجیان دانش‌آموز به همراه تعدادی از فرهنگیان در قالب 11 اتوبوس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

رئیس آموزش و پرورش شهر بهار نیز حماسه مردم خراسان شمالی در استقبال از نایب امام زمام(عج) را بی‌نظیر برشمرد و گفت: همه این حماسه‌آفرینی‌های مردم به برکت ایمان، تقوا، ولایت‌پذیری و انقلاب اسلامی است.

علی زارعی افزود: اردوی راهیان نور یک حرکت بی‌نظیر و ناب در کشور است که بسیار تأثیرگذار و مورد استقبال والدین دانش‌آموزان بسیجی است.

در پایان نیز رئیس‌ آموزش و پرورش منطقه لالجین آمادگی خود را برای همکاری در تمام زمینه‌ها برای اعزام دانش‌آموزان بسیجی به اردوهای راهیان نور اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به تلاش سپاه و آموزش و پرورش در اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اهتمام ما باید بهره‌گیری کافی از این حرکت فرهنگی در مسیر بصیرت‌افزایی در بین دانش‌آموزان باشد.

ذکریا اسدی خاطرنشان کرد: امسال از منطقه آموزش و پرورش لالجین 180 نفر از دانش‌آموزان به همراه تعدادی از فرهنگیان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ل10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول