اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل بازرسی استان زنجان خبر داد

نظارت اداره کل بازرسی زنجان بر 1300 مناقصه‌

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل بازرسی استان زنجان گفت: از سال گذشته تاکنون اداره کل سازمان بازرسی در بیش از یک هزار و 300 مناقصه شرکت کرده است.

نظارت اداره کل بازرسی زنجان بر 1300 مناقصه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا محمدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:‌ توسعه نظارت همگانی و جذب بازرسان افتخاری از برنامه‌های اداره کل بازرسی استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه نظارت همگانی به دنبال استفاده از همه ظرفیت‌های جامعه صورت می‌گیرد، افزود: حاکمیت قانون، شفافیت در عملکرد دستگاه‌های اجرایی و انعطاف‌پذیری از مهم‌ترین اهداف در زمینه توسعه نظارت‌های همگانی محسوب می‌شود.

سرپرست اداره کل بازرسی استان زنجان با اشاره به اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه به دلیل نوع حرفه می‌توانند کمک حال اداره کل بازرسی باشند، افزود: همکاری و همیاری این گروه جامعه می‌تواند در اطلاع‌رسانی برنامه‌های اداره کل بازرسی موثر باشد.

وی با بیان اینکه در زمینه شفاف‌سازی امور برنامه‌های مختلفی از سوی این اداره کل اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: سامانه ملی رسیدگی به شکایات راه‌اندازی شده است.

محمدی با اشاره به اینکه کارشناسان ادارات مختلف به سازمان برای بررسی شکایات مردمی معرفی شده‌اند، یادآور شد: 120 کارشناس از دستگاه‌های اجرایی برای بررسی شکایات مردمی با اداره کل بازرسی استان همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه خدمات الکترونیکی  از برنامه‌های اداره کل است، افزود: در این زمینه اقدامات مطلوبی انجام شده است.

سرپرست اداره کل بازرسی استان زنجان با اشاره به اینکه با الکترونیکی کردن خدمات مراجعه حضوری به سازمان کاهش می‌یابد، افزود: کاهش حضور مردم موجب کاهش انحرافات می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش کارکنان از برنامه‌های اداره کل بازرسی محسوب می‌شود، یادآور شد: آموزش کارکنان دولت موجب ارتقای دانش و توانمندی این افراد می‌شود.

محمدی از تشکیل شورای علمی و تخصصی در اداره کل بازرسی استان خبر داد و گفت: ‌این شورا با تلفیق علم و تخصص با استفاده از اساتید دانشگاهی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی را از برنامه‌های اداره کل عنوان کرد و افزود: سرمایه‌گذاری از فعالیت‌های حساس و تاثیر‌گذار محسوب می‌شود که در این زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی از ‌برنامه‌های این اداره کل است.

سرپرست اداره کل بازرسی استان زنجان با اشاره به اینکه آسیب‌شناسی رضایت شغلی از برنامه‌های اداره کل است، یادآور شد: کارمندان باید بر اساس پیشرفت علم در زمینه فعالیت‌های خود به روز باشند.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون اداره کل سازمان بازرسی در بیش از یک هزار و 300 مناقصه شرکت کرده است، افزود: در سال گذشته بیش از 6 میلیارد تومان مناقصه از سوی این اداره کل در استان لغو شد.

محمدی از لغو 4 میلیارد تومان مناقصه در سال جاری خبر داد و گفت: اقدامات لازم تا پایان سال در این زمینه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته از بیش از 20 دستگاه اجرایی بازرسی شد، افزود:‌ در سال جاری نیز 18 دستگاه اجرایی بازرسی می‌شود.

سرپرست اداره کل بازرسی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته به 120 پرونده از سوی اداره بازرسی استان زنجان رسیدگی و مختومه شده است، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز تاکنون 51 پرونده رسیدگی و مختومه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از دریافت شکایات فیزیکی خودداری می‌شود، افزود: شکایات به صورت الکترونیکی بررسی و نتیجه آن به افراد ارائه می‌شود.

محمدی بر ضرورت اطلاع‌رسانی فعالیت‌های حوزه بازرسی تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه در این زمینه از نقش تاثیر گذار و ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه قانونگذاری از سوی سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه انجام می‌شود، افزود: سازمان بازرسی سازمانی مستقل، فراگیر و فوق تخصصی است که امانتداری را در سرلوحه امور خود قرار داده است.

سرپرست اداره کل بازرسی استان زنجان با اشاره به اینکه رویکرد سازمان بازرسی از سال گذشته نظارتی و پیشگیرانه است، خاطرنشان کرد:‌افزایش نظارت‌ها موجب افزایش رضایت‌مندی مردم می‌شود.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول