اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان خبر داد

تشدید بازرسی و نظارت در بازارهای بهبهان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان از تشدید بازرسی و نظارت در بازارهای این شهرستان خبر داد.

تشدید بازرسی و نظارت در بازارهای بهبهان

علی اسفندیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت در سطح استان، اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان به همراه واحد بازرسی و نظارت اصناف و اداره تعزیرات حکومتی با راه‌اندازی چهار اکیپ گشت مشترک طرح خود را در این هفته آغاز کرد.

وی افزود: هدف از این طرح انجام بازرسی و نظارت از انبارها، سردخانه‌ها و سایر واحدهای صنفی و صنعتی است و در صورت مشاهده تخلف اقتصادی نظیر گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و تقلب، پرونده تشکیل شده و همان لحظه سایر مراحل صدور رأی توسط واحد سیار تعزیرات حکومتی مستقر در محل انجام می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بهبهان تصریح کرد: قطعاً با افراد محتکر و کسانی که بخواهند هر نرخی روی کالای خود بگذارند به طور قاطع برخورد می‌شود، از اصناف و صنعت‌گران درخواست داریم در این برهه از زمان که کشور در میدان مبارزه جنگ تحمیلی اقتصادی با دشمنان مستکبر قرار گرفته است با مقاومت، همدلی و رعایت انصاف پوزه معاندین را به خاک بمالند.

وی در پایان با بیان اینکه سامانه 124 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌ها، پیشنهادها، انتقادات و شکایات مردمی است، خاطرنشان کرد: از مردم و شهروندان نیز می‌خواهیم هرگونه تخلف اقتصادی را با حس مسئولیت لازم از طریق تلفن گویای 124 به ما اعلام کرده و بازرسان ما را در این امر مهم یاری کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول