اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد

انجام بیش از 27 هزار بازرسی از واحدهای صنفی لرستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: در طرح نظارتی مهرماه که از نیمه شهریور آغاز شده و تا 15 مهرماه جاری ادامه دارد، 27 هزار و 920 مورد بازرسی از واحدهای صنفی لرستان انجام گرفته است.

انجام بیش از 27 هزار بازرسی از واحدهای صنفی لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الله بیرانوند ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان لرستان در خرم‌آباد گفت: از 15 شهریور تاکنون در طرح نظارتی مهرماه بیش از دو هزار پرونده تخلفاتی در لرستان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی مهرماه با هدف نظارت و کنترل بازار عرضه و تقاضا در حوزه لوازم و کالاهای مورد نیاز مردم در این ایام ادامه دارد، اظهار داشت: ارزش پرونده‌های تخلفاتی تشکیل شده دراین طرح بیش از 9 میلیارد و 29 میلیون ریال است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: همچنین در این مدت 585 مورد گزارش و شکایت مردمی نیز در خصوص تخلفات صنفی دریافت شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

بیرانوند با اشاره به تشکیل 33 جلسه کمیسیون و شورای کنترل بازار در سطح استان لرستان، افزود: یکی از محورهای اصلی این نشست‌ها موضوع ذخیره‌سازی و تامین کالاها و اقلام مورد نیاز مردم بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده و به عنوان مثال در زمینه گوشت مرغ تاکنون 600 تن گوشت مرغ منجمد در سطح استان ذخیره‌سازی شده که این روند تا دو هزار تن ادامه دارد.

بیرانوند یادآور شد: در زمینه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها نیز اقدامات خوبی در استان انجام شده که از آن جمله می‌توان به طرح اصلاح و بازسازی خط انرژی واحدهای تولیدی استان اشاره کرد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول