اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سالروز تأسیس سازمان بازرسی صورت گرفت

تجدید میثاق کارکنان اداره‌کل بازرسی قزوین با شهدا

خبرگزاری فارس: کارکنان اداره‌کل بازرسی استان قزوین به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق کارکنان اداره‌کل بازرسی قزوین با شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بازرسی استان قزوین، بازرسان، کارشناسان و کارکنان این اداره کل هم‌زمان با ایام سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در محل گلزار شهدای شهر قزوین ضمن زیارت مرقد مطهر امامزاده حسین (ع) نسبت به مقام شهدا و نیز شهید خلبان سرلشگر عباس بابایی ادای احترام کردند.

بازرس کل استان قزوین در حاشیه این مراسم اظهار کرد: همان طور که امام راحل (ره) در وصایای خود بر حفظ انقلاب، آرمان‌های نظام و صیانت و پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید داشتند ما نیز همواره و به ویژه در شرایط حساس کنونی باید نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشیم.

وی افزود: شهدای سرافراز با جانفشانی خود از نفس افتادند تا ما از نفس نیافتیم و زمین نخوریم لذا حضور در این مکان معنوی به دلیل تذکر و یادآوری خطیر بودن مسئولیت در شرایط کنونی است و اینکه یادمان نرود میراث‌دار چه عزیزانی هستیم.

محمدحسین یزدان‌پناه ادامه داد: بهره‌گیری و استفاده از این فرصت‌ها موجب تقویت روحیه، حرکت مدبرانه و انجام وظیفه در راستای تحقق مأموریت‌های سازمانی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: کارکنان دستگاه نظارتی در راستای اعتلای نظام، کارآمدی دستگاه‌های اجرایی و رضایت‌مندی مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

بنابر این گزارش حاضران در پایان ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام با نثار شاخه گل یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول