اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک سال اخیر انجام شده است

انجام بیش از 1000 مورد بازرسی از کالاهای وارداتی گناوه

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان گناوه گفت: در یکسال گذشته بیش از یک هزار مورد بازرسی از کالاهای وارداتی توسط کارشناسان استاندارد گناوه انجام شده است.

انجام بیش از 1000 مورد بازرسی از کالاهای وارداتی گناوه

قدرت‌الله شاهین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در گناوه گفت: در یک سال گذشته سه شرکت بازرسی و نمونه‌برداری از کالاهای وارداتی در این شهرستان شروع به فعالیت کرده‌اند.

شاهین‌زاده افزود: در یکسال گذشته موفق شدیم نمایندگی‌های استاندارد در شهرستان دیلم و بخش ریگ را ایجاد و سه کارشناس استخدام کنیم.

شاهین‌زاده بیان داشت: اعطای چهار پروانه کاربرد علامت استاندارد به واحدهای تولیدی شهرستان که شامل دو کارگاه تیرچه بلوک و بلوک سقفی، یک کارگاه بلوک‌زنی و شرکت فوم پلی استایرن (بلوک سقفی) از جمله فعالیت‌هایی بوده که از هفته استاندارد سال 90 تا امسال صورت گرفته است.

وی در ارتباط با فعالیت‌های علمی کارکنان این اداره عنوان داشت: در یکسال گذشته کارشناسان این اداره موفق شده‌اند چندین مقاله علمی به سمینارها و همایش‌های مختلف ارسال کنند که یکی از این مقاله‌ها برگزیده همایش سراسری عایق‌های ساختمانی شد.

سرپرست اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان گناوه اظهار داشت: هماهنگی برای زیر پوشش قرار گرفتن فعالیت‌های شهرک‌های بازی و آسانسور‌ها، بازرسی از تمام طلافروشی‌های گناوه و جمع‌آوری مصنوعات طلای غیر استاندارد با همکاری بازرسان فرمانداری، تعزیزات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و مجمع امور صنفی گناوه انجام شده است.

شاهین‌زاده گفت: تعداد کل بازرسی‌های انجام شده از واحدهای تولیدی و خدماتی گناوه، دیلم و بخش ریگ شامل تیرچه بلوک سقفی، بلوک دیواری، دستمال کاغذی، بلوک سقفی پلی استایرن، فراورده‌های لبنی، واحد‌های سیلندر پرکنی، سیم و کابل برق در یکسال گذشته حدود 900 مورد بوده که از این تعداد 600 مورد توسط بخش خصوصی و 300 مورد توسط کارشناسان این اداره انجام گرفته است.

شاهین‌زاده افزود: در بخش خدماتی نیز از شهربازی‌ها و پارک‌های بادی بازرسی به عمل آمده و نکات فنی برای عملکرد بهتر و ایمنی بیشتر به مسئولان واحدها تذکر داده شد.

وی گفت: در یکسال گذشته یک‌هزار و 485 مورد بازرسی از کالاهای وارداتی توسط کارشناسان بخش صادرات و واردات به منظور نظارت مستقیم بر واردات، عملکرد بخش خصوصی و بالا بردن سلامت اداری انجام شده ضمن اینکه در این مدت یک‌هزار و 199 فقره تعیین ماهیت از کالای وارداتی انجام شده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول