اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال جاری محقق شد

انجام 2 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه از انجام 2 هزار و 64 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

انجام 2 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی بشرویه

علی حسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و 64 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای بازرسی‌های صورت گرفته 30 پرونده تخلف از واحدهای صنفی در سطح این شهرستان تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف تشکیل شده رقمی بالغ بر 65 میلیون و 615 هزار و 330 ریال است. 

حسن‌زاده افزود: از 30 پرونده تخلف ارسال شده به اداره تعزیرات، 26 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که بیشترین جرایم و تخلفات مربوط به تخلف کم‌فروشی یک واحد نانوایی با جریمه 10 میلیون ریال بوده است.

وی درباره طرح تنظیم بازار در این شهرستان گفت: در شش ماه نخست سال جاری 37 تن برنج، 10 تن شکر، 12 تن مرغ منجمد و 6.5 تن گوشت قرمز توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه از اقدامات در حال اجرا به پیگیری احداث مجتمع صنوف آلاینده در شهرستان بشرویه اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون واگذاری زمین توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان برای احداث مجتمع صنوف آلاینده انجام شده است.

حسن‌زاده اضافه کرد: انتخابات چهار اتحادیه صنفی نیز در شش ماه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

وی از معرفی قالیبافان شهرستان بشرویه به تامین اجتماعی خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 76 مورد از قالیبافان شهرستان برای استفاده از مزایای بیمه کارفرمایان کددار به تامین اجتماعی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول