اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست سال صورت گرفت

بازرسی بیش از 278 هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از انجام 278 هزار و 844 مورد بازرسی توسط بازرسان استان در نیمه نخست سال 91 خبر داد.

بازرسی بیش از  278 هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی علی غفوری‌مقدم از انجام 278 هزار و 844 مورد بازرسی توسط بازرسان استان در نیمه نخست سال 91 خبر داد و اظهار داشت: این بازرسی‌ها در راستای نظارت و کنترل بازار و به منظور جلوگیری از تخلفات گرانفروشی و عدم درج قیمت با همکاری بازرسان سازمان، اصناف و همچنین ناظران افتخاری سازمان به عمل آمده که نقش بسیار مؤثری در کنترل بازار داشته است.

وی تصریح کرد: در این بازرسی‌ها که به صورت نامحسوس و محسوس به عمل آمد 26 هزار و 105 فرم گزارش بازرسی به ارزش ریالی 217 میلیارد ریال تشکیل و متخلفان به مراجع ذی‌ربط معرفی شدند.

غفوری‌مقدم گفت: آمار پرونده‌های تخلف در مدت مشابه سال 90 از 24 هزار پرونده به ارزش 21 میلیارد ریال در سطح صنفی و از 877 پرونده تخلف به ارزش 39 میلیارد ریال در سطح غیرصنفی به 25 هزار و 76 پرونده به ارزش 47 میلیارد ریال در واحدهای صنفی و یک‌هزار و 337 پرونده به ارزش ریالی 170 میلیارد ریال در واحدهای غیرصنفی در سال 91 رسیده است که نشان از کیفی‌بودن سطح پرونده‌های تخلف و رصد کامل تخلفات اقتصادی توسط بازرسان است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول