اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سلسله:

استقلال و آزادی ما علت تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سلسله گفت: استقلال و آزادی جمهوری اسلامی علت تحریم‌هاست وگرنه مسئله هسته‌ای فقط یک بهانه است.

استقلال و آزادی ما علت تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله حجت‌الاسلام فرزاد منصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سلسله با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی گفت: سفرهای معظم‌له فرصتی مناسب برای استفاده از بیانات گهر‌بار ایشان است.

وی افزود: مقام معظم رهبری هر بار با سفر به یکی از مناطق کشور مسائل مهمی را برای روشن کردن راه در مشکلات موجود بیان می‌فرمایند.

امام جمعه موقت سلسله در ادامه به تشریح فرمایشات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خصوص تشبیه اوضاع کنونی به جنگ احزاب پرداخت و اظهار داشت: آمریکا، اروپا و تمامی هم‌دستانشان بدانند همان طوری که در جنگ، احزاب نتوانستند موفق شوند امروز هم نمی‌توانند موفق شوند و قطعا ملت ایران پیروز میدان است.

منصوری در بخش دیگری از سخنانش افزود: ما بیش از 30 سال است که تحریم هستیم و این حرف امروز نیست، دشمنان فقط به دنبال گرفتن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ما هستند و موضوع هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست اما بدانند که به هیچ قیمتی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خود را نمی‌فروشیم.

خطیب جمعه سلسله به هتاکی به ساحت مقدس اسلام اشاره کرد و گفت: این حرکات دشمنان بسیار احمقانه و بچگانه بود و بدانند که این توهین‌ها به پیامبر اسلام نزدیک هم نمی‌شود اما مسلمانان جهان با اعلام انزجار خود اجازه نمی‌دهند که بار دیگر دشمنان پا را از گلیم خویش درازتر کند.

منصوری در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام مدعیان دروغین حقوق بشر در خارج کردن گروهک منافقین از لیست تروریست‌ها اشاره کرد و افزود: دستان ناپاک این گروه به خون هزاران نفر از کوچک و بزرگ مسلمانان آلوده است و همه می‌دانند که منافقین از همدستان رژیم بعثی در جنگ علیه ایران بوده‌اند و علی‌رغم این اقدام آمریکا، مسلمانان همواره این گروه را تروریست واقعی می‌دانند.

منصوری در بخش پایانی سخنان خود به فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه‌زهرا(س) و روز ازدواج اشاره کرد و گفت: ما باید با تأسی از ائمه و امامان شرایط ازدواج جوانان را آسان کنیم تا جوانان به گناه آلوده نشوند زیرا سخت گرفتن شرایط ازدواج ظلم به جوانان است.

امروز مردم نمازگزار شهرستان سلسله پس از اقامه نماز جمعه با مشت‌های گره کرده و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لا اله الا الله، محمد ‌رسو‌ل‌ الله در راهپیمایی محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام شرکت و مسیر چهارراه معلم تا چهارراه کاشانی را راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول