اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

تحریم‌ها خلاقیت و نوآوری جوانان ایرانی را دو چندان می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آوج گفت: تحریم‌ها خلاقیت و نوآوری جوانان ایرانی را دو چندان می‌کند و سبب پیشرفت ایران اسلامی می‌شود.

تحریم‌ها خلاقیت و نوآوری جوانان ایرانی را دو چندان می‌کند

حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی در گفت‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گو با خبرنگار فارس در آوج با بیان اینکه دشمنان و معاندان نظام اسلامی ملت ایران را تاکنون بار‌ها آزموده و مردم نیز با تمام قدرت از این آزمون‌های تحریمی غرب با سربلندی و سرافرازی توانسته‌اند خارج شوند، اظهار کرد: غرب و استکبار تا به امروز 33 سال است که در حال تهدید، فشار و تحریم علیه ملت انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی است، اما جای این سؤال باقی است که چه نتیجه و حاصلی جز خفت و خاری برای آنها باقی مانده است.

امام جمعه شهر آوج اضافه کرد: اراده قوی و مضاعف همچنان ملت را در برابر خطرات و کینه‌توزی‌های دشمنان حفظ می‌کند.

وی با بیان اینکه افزایش خلاقیت، ابتکار و سرعت عمل در کشاورزی و صنعت از جمله آثار تحریم‌های یک‌جانبه علیه ملت ایران اسلامی بوده است، تصریح کرد: غرب تاکنون هر تحریمی که علیه دستاورد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی در سیاست خود به پیش گرفته نتیجه عکس داده است، چرا که آزموده را آزمودن خطاست.

امام جمعه شهر آوج با بیان اینکه وضع تحریم‌ها مسئله‌ای نیست که موجب ایجاد اختلال و مانع در رابطه با ملت‌ها و کشور‌های مختلفی که خواهان روابط با جمهوری اسلامی هستند، شود، عنوان کرد: امروز ما با بیشتر کشور‌های جهان رابطه داشته و می‌توانیم از این روابط در راستای تعاملات بیشتر صنعتی استفاده کنیم.

وی با اشاره به صدور دستور قطع پخش تلویزیونی 19 شبکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت‌های غربی عنوان کرد: این اقدام نیز از جمله اقدامات سخیف غرب در عرصه تحریم کردن ملت ایران در هر عرصه است که البته پیام ایران اسلامی امروز پیام گویا و تأثیر‌گذاری بوده و به گوش تمام جهانیان تاکنون رسیده است.

امام جمعه شهر آوج با اشاره به محدود بودن رسانه‌های داخل کشور در برابر رسانه‌های غرب برای تبلیغ گسترده‌تر پیام‌های انقلابی به سراسر جهان افزود: سخن حق ملت ایران قطعا تمام ملت‌های دیگر را آگاه کرده و موجب بیداری و واکنش ملت‌ها در برابر زورگویی و تبعیض می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول