اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

ترس از معیشت نباید ازدواج را به تاخیر بیندازد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: خوف از معیشت و اینکه در جریان زندگی مشکلات مربوط به زندگی انسان را با بحران مواجهه می‎کند نباید سبب به تاخیر افتادن ازدواج جوانان شود.

ترس از معیشت نباید ازدواج را به تاخیر بیندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید باقر پیشنمازی عصر امروز در جشن بزرگ پیوند آسمانی که با حضور یک‎هزار و 400 زوج جوان در سالن تختی شهرستان آزادشهر برگزار می‎شد اظهار داشت: امید داشتن و ایمان به خدا و تلاش و حرکت در مسیر شغلی که توانایی انجام آن را داریم سبب می‎شود مشکلات معیشتی ما به حداقل برسد و محو شود.

وی خاطر نشان کرد: حوادث بسیاری در شکل‎گیری و دوام یک زندگی مؤثر است که یکی از مهم‌ترین آنها کنترل نگاه ما است و شایسته است زن و مرد جوان در همه مراحل زندگی و به ویژه به هنگام تشکیل زندگی دادن و ازدواج کردن با هم حرمت‎ها را حفظ کنند و نسبت به هم خیانت نکنند و با نگاه کردن به نامحرم بذر کینه و نفاق و بدبینی را در وجود هم بارور نسازند که اگر این اتفاق بیفتد پایه و اساس زندگی‎ها به لرزه خواهد افتاد و به دلیل سست شدن زندگی‎ها را به چالش خواهد کشید.

پیشنمازی اضافه کرد: حضرت علی (ع) که امروز سالگرد ازدواج پرخیر و برکت و آسمانی آن بزرگوار و حضرت فاطمه زهرا (ص) را جشن گرفته‎‎ایم از زنان به عنوان گل و زینت خانه و خانواده یاد کردند منتها به کرات سفارش کردند که مردان فقط لطافت و زیبایی ظاهری زن را نبینند و با عشق و محبت سبب هویدا شدن زیبایی باطنی زن که حافظ بنیان خانواده می‎شود، باشند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به جشن‎های دسته‎جمعی ازدواج و مراسمی که در شهرستان آزادشهر در حال برگزاری بود اذعان کرد: خداوند عمر با برکت بدهد به همه آنهایی که در شادی جوانان سهیم هستند و برادران و خواهران مسئول و خیری که به هر طریقی در این مراسم‎ سهیم هستند، بدانند در دنیا عزت و بزرگی دارند و در آخرت از لطف و عنایت پروردگار بهره‎مند خواهند شد.

جشن ازدواج یک‎هزار و 400 زوج گلستانی متشکل از اقوام مختلف ساکن در استان با نام پیوند آسمانی عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در سالن ورزشی تختی شهرستان آزادشهر برگزار شد و از بخش‎های متنوع و جالبی از جمله اجرای موسیقی زنده و شاد، اجرای میان‌پرده طنز، اهدای هدیه به همه زوج‎های جوان شرکت‎کننده در مراسم و قرعه‌کشی و اهدای جوایز نقدی و وام خودرو به 20 زوج خوشبخت بود، ضمن اینکه این مراسم با همکاری اداره ورزش و جوانان استان گلستان و شهرستان آزادشهر، صدا و سیمای گلستان، اداره بهزیستی استان و فرمانداری آزادشهر و مؤسسه خیریه ازدواج آسان و مساعدت سرپرستی بانک ملی ایران در گلستان و شرکت لبنیاتی صباح برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول