اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

ازدواج پایدار در جامعه ترویج داده شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خواستار ترویج ازدواج آسان در جامعه شد.

ازدواج پایدار در جامعه ترویج داده شود

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان ساری، عباسعلی ابراهیمی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه به مناسبت روز ملی ازدواج و هفته تربیت‌بدنی و ورزش در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل ارشاد بیان کرد: ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت زهرا باید برای جوانان و مردم ولایی ما الگوه و اسوه باشد و باید به نسل نو انتقال پیدا کند.

وی با بیان اینکه باید در امر ازدواج بستر سازی شود، تصریح کرد: باید به علل بیشتر توجه شود تا به معلول و برگزاری این نمایشگاه‌ها باید اثرگذار باشد.

ابراهیمی تاکید کرد: برای امر ازدواج روش‌هایی را باید مدنظر قرار داد که ازدواج را پایدارتر کند و به آن ثبات دهد تا منجر به طلاق نشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به آمار روز افزون طلاق در کشور اشاره کرد و بیان داشت: آمار زیاد طلاق بیانگر آن است که ازدواج در مسیر و طریق واقعی خودش را طی نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس توصیه‌های اسلام در امر ازدواج نباید به چهره و مسائل مالی و هنری پرداخت و اصالت خانوادگی از فاکتورهای مهم است که باید به آن اشاره شود و توجه کردن به اصالت مادر از جمله دستورات اسلامی است.

وی به بحث آسیب‌های ازدواج اشاره کرد و اذعان داشت: با برپایی یک یا دو نمایشگاه در توسعه فرهنگ ازدواج اسلامی کافی نیست و باید به صورت چهره به چهره انجام شود تا این رساله مهمه را برای نسل نو ترویج کنند.

انتهای‌پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول