اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز پیوند علی (ع) و فاطمه (س)

جشن ازدواج 60 زوج زیر پوشش کمیته امداد صومعه‌سرا برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن ازدواج 60 نوعروس و داماد زیر پوشش کمیته امداد صومعه‌سرا همزمان با سالروز پیوند علی (ع) و فاطمه (س) برگزار شد.

جشن ازدواج 60 زوج زیر پوشش کمیته امداد صومعه‌سرا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه‌سرا عصر امروز در جریان برگزاری مراسم جشن ازدواج مذکور در سالن  شهید بهشتی این شهرستان با تبریک سالروز ازدواج فرخنده علی (ع) و فاطمه (س) اظهار کرد: امروز روزی بزرگ در راستای پیوند دو نور آسمانی برای تمام مسلمانان جهان است.

محمد ملک‌دوست آغاز زندگی جدید زوجین در این روز را سرآغازی برای یک پیوند مستحکم و مبارک خواند و تصریح کرد: نوعروسان جامعه اسلامی باید سیره زندگی و همسرداری فاطمه (س) و نودامادها و نیز منش و پشتکار امام علی (ع) را سرمشق زندگی خود قرار دهند.

وی با اشاره به جنگ فرهنگی استکبار علیه فرهنگ دینی و اسلامی متذکر شد: ترویج فرهنگ غلط غرب درباره سستی در امر ازدواج جوانان و شیوه بی‌بند و باری باید سرکوب شده و جوانان الگوهای دینی را مدنظر قرار دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه‌سرا به برگزاری نخستین دوره از جشن «وصلت نور» در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جشن با هدف آموزش فرهنگ صحیح ازدواج و به مناسبت سالروز پیوند امیرالمومنان (ع) و فاطمه (س) برگزار شده است.

وی از اهدای یک میلیون تومان به هر نوعروس زیر پوشش کمیته امداد صومعه‌سرا در همایش مذکور برای خرید جهیزیه خبر داد و یادآور شد: در جشن «وصلت نور» صومعه‌سرا بالغ بر 60 نوعروس و داماد زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان حضور دارند.

ملک‌دوست با اشاره به کاهش مددجویان این کمیته در سال‌های اخیر اذعان کرد: این سیاست طبق رویکرد توانمندسازی مددجویان با توجه به اهدای وام‌های اشتغال در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته بالغ بر 23 هزار و 500 نفر در قالب 11 هزار خانوار زیر پوشش  و حمایت مالی کمیته امداد صومعه‌سرا بودند، متذکر شد: در سال جاری این رقم به 19 هزار و 600 نفر در قالب 10 هزار و 200 خانواده کاهش یافته است.

این مسئول ادامه داد: کمیته امداد امام (ره) درصدد برطرف کردن مشکل اصلی مددجویان با ایجاد اشتغال پایدار برای آنهاست تا از حالت مستمری بگیران بیرون آیند و خود مخارجشان را تأمین کنند.

در پایان این برنامه از پنج نوعروس با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول