اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار شد

جشن پیوند آسمانی 1400 زوج گلستانی در آزادشهر

خبرگزاری فارس: در سالروز ازدواج آسمانی و روحانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) جشن ازدواج یک‌هزار و 400 زوج آسمانی در شهرستان آزادشهر برگزار شد.

جشن پیوند آسمانی 1400 زوج گلستانی در آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان این مراسم از بخش‎های متنوع و شادی برگزار که اجرای موسیقی زنده، میان‌پرده طنز، برگزاری مراسم عقد یک زوج جوان به نام‎های هادی صدیقی و زیور حدادی در محل برگزاری مراسم به انضمام هدایایی که به همه زوج‎های جوان شرکت‌کننده اهدا شد از جمله بخش‎های این مراسم بود.

در حاشیه برگزاری این مراسم معاون جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گفت: اولویت اول ما از برگزاری این مراسم ترویج و تبلیغ سنت حسنه ازدواج بین جوانان است و با علم به اینکه ازدواج آگاهانه و بهنگام از اصلی‎ترین شعارهای وزارت ورزش و جوانان به شمار می‎رود، انتظار است جوانان این ازدواج آسمانی را الگو قرار دهند و در مسیر زندگی مشترکی که زیر سایه الطاف الهی شکل می‎گیرد، گام بردارند و در این راه از خدمات مشاوره‎ای ما که به زودی آغاز به کار خواهد کرد، بهره‎مند شوند.

محمدعلی رحیمیان از اجرای برنامه‎های مشابه این برنامه در روزهای آتی در بعضی از شهرستان‎های استان از جمله شهرستان رامیان خبر داد و یادآور شد: در مراسم شهرستان رامیان که با همکاری سازمان مردم‎نهاد جمعیت فردای برتر و امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان‎های آزادشهر و رامیان و مساعت شهرداری دلند برگزار می‎شود محور اصلی برنامه توجه به ازدواج‎های آسان و کم‌هزینه و در عین حال مرتبط با فرهنگ، آداب و رسوم اقوام مختلف است.

در این مراسم که عصر امروز در سالن تختی این شهرستان برگزار شد، سید محمد حسینیان امام جمعه آزادشهر، محمدباقر پیشنمازی معاون وزیر ورزش و جوانان، قربانعلی پاشا مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، محمدعلی رحیمیان معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان، تقوی سرپرست بانک ملی در گلستان، شهمرادی معاون پشتیبانی اداره بهزیستی گلستان، سید فاضل دهنوی فرماندار آزادشر در کنار مسئولان این شهر حضور داشته و شاهد برگزاری این جشن باشکوه بودند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول