اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره:

مردم‌سالاری دینی رمز گشایش کارها در کشورهای اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره گفت: مردم‌سالاری دینی رمز گشایش کارها در کشورهای اسلامی و کشورهایی است که در آن‌ها بیداری اسلامی روی داده است.

مردم‌سالاری دینی رمز گشایش کارها در کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی در دیدار جمعی از فرماندهان پایگاه‌ها و بسیجیان شهرستان چایپاره با امام جمعه این شهرستان که در محل دفتر امام جمعه چایپاره انجام شد، با اشاره به اهمیت دوران دفاع مقدس در حفظ اقتدار نظام، اظهار داشت: در این دوران سخت در حالی که کشور ما تازه انقلاب کرده و هنوز بسیاری از مسائل و مشکلات کشور حل نشده بود دشمنان انقلاب که از پیروزی مردم ایران دچار سردرگمی و سرخوردگی شده بودند، با تجهیز رژیم بعثی عراق به کشورمان حمله نظامی کردند.

وی تصریح کرد: در این جنگ دشمنان به خیال خام خود انقلاب مردمی ایران را سرنگون می‌کردند اما همان طور که دنیا شاهد بود ملت انقلابی و با ایمان کشورمان با نثار جان در مقابل تمام دنیای استکبار ایستاد و حتی یک وجب از خاک خود را به دشمنان نداد.

ابراهیمی بر لزوم گرامیداشت با شکوه آن دوران و پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌هایی که شهدا به خاطر آن شهید شدند تاکید کرد و افزود: در راه معرفی شهامت و شجاعت شهدا باید تمام تلاش خود را بکنیم.

وی اقتدار امروز دولت و ملت ایران را برگرفته از انفاس قدسی شهدا و امام شهدا عنوان کرد و افزود: مردم‌سالاری دینی بهترین رمز برای گشایش همه کارها در کشورهایی است که در آن‌ها بیداری اسلامی روی داده است.

ابراهیمی تصریح کرد: رمز موفقیت‌های مردم ایران را نتیجه اعتقاد به اسلام، تقوا، اخلاص، معنویت، تعهد و پیروی از ولایت فقیه، ایثار، شهادت و وحدت نیروهای دلسوز ذکر کرد و گفت: رمز پیروزی ملت ایران در جنگ رمز دوام انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است که با شناخت آن باید برای حفظ انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول