اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکمیته علمی کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمال‌‌غرب کشور:

الهام علی‌اف به جای آزادی قره‌باغ با دین اسلام مقابله می‌کند/ علی‌اف نوکری اسرائیل را می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیرکمیته علمی کمیسیون حقوق بشر اسلامی در شمال‌غرب کشور گفت: الهام علی‌اف نوکری اسرائیل را می‌کند و به جای تلاش برای آزادی قره‌باغ با دین اسلام مقابله می‌کند

الهام علی‌اف به جای آزادی قره‌باغ با دین اسلام مقابله می‌کند/ علی‌اف نوکری اسرائیل را می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دفتر منطقه 7 کمیسیون حقوق بشر اسلامی، عزیز جوانپور هروی در نشست بررسی آخرین تحولات حقوق بشر در منطقه قفقاز که در محل خانه ستارخان برگزار شد، با بیان اینکه دیده‌بانی تحولات حقوق بشر از وظایف ذاتی کمیسیون حقوق بشر اسلامی است، افزود: این دفتر همچنان که مسائل حقوق بشر را در شش استان کشور رصد می‌کند، از مسائل حقوق بشری در کشورهای حاشیه خود نیز غافل نیست.

وی با بیان اینکه حقوق بشر را نباید سیاسی کنیم، ادامه داد: مردم ایران از نقض حقوق مردم آذربایجان به ویژه پایمال شدن حقوق دینی و آزادی اندیشه و مذهب آنها ناراحتند.

جوانپور با بیان اینکه دولت باکو با اقدامات ضددینی در پی آن است که به دنیای غرب و سردمداران آن به ویژه رژیم صهیونیستی خوش‌رقصی کند، افزود: الهام علی‌اف نوکری اسرائیل را می‌کند و به جای تلاش برای آزادی قره‌باغ با دین اسلام مقابله می‌کند.

رئیس سابق دانشگاه واحد علوم و تحقیقات آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه باکو در حال حاضر اشتباهات گذشته ترکیه را تکرار می‌کند، ادامه داد: آنها ممنوعیت حجاب را لغو می‌کنند و دولت جمهوری آذربایجان تازه حجاب را ممنوع می‌کند.

این استاد دانشگاه ارائه چهره‌ی خشونت‌طلب، ضد حقوق بشر و  ضد دموکراسی از اسلام را جزو برنامه‌های اصلی و محوری غرب عنوان و اظهار کرد: مسلمانان جهان باید در برابر چنین هجمه‌هایی با هوشیاری و بصیرت کامل رفتار کنند.

وی با بیان اینکه حقوق بشر در دنیای امروز تبدیل به ابزار قدرت‌های بزرگ شده است، افزود: آنها در پی آن هستند تا به بهانه نقض حقوق بشر در زمانی که منافع خودشان ایجاب می‌کند از آن به عنوان اهرمی بر ضد ملت‌های آزاده و ستم‌دیده استفاده کنند. 

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول