اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دامغان:

نقش خانواده در تربیت دینی و اسلامی فرزندان تقویت شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دامغان گفت: خانواده در تربیت دینی و اسلامی فرزندان نقش مهم و اساسی دارد و این نقش باید تقویت شود.

نقش خانواده در تربیت دینی و اسلامی فرزندان تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمود ترابی پیش‌ازظهر امروز در آیین افتتاح مدرسه شماره دوی «امین» در آموزشگاه پسرانه شهید آیت‏الله کاشانی دامغان اظهار داشت: مدرسه و خانه نقش اساسی در رشد و پرورش دینی و اسلامی دانش‏آموزان دارند و باید کوشید این نقش کم‏رنگ نشود.

وی اضافه کرد: همه باید در تربیت دینی و اسلامی دانش‏آموزان مطابق با موازین شرعی و اسلامی تربیت صحیح دانش‏آموزان گام برداریم.

امام جمعه دامغان خاطرنشان کرد: مدرسه محل تعامل، تعادل، تکامل و نزدیکی به خداست و باید تلاش کرد تا جوانان و نوجوانان را به سمت و سوی نماز، آیات و روایات قرآنی و احکام اسلامی سوق داد.

وی افزود: نقش خانواده در ترویج احکام و مسائل دینی بسیار مهم است و باید به این موضوع بیشتر توجه شود و اولیا این فرهنگ را بین فرزندان خود گسترش دهند.

امام جمعه دامغان به جایگاه و شخصیت دانش‏آموزان در جامعه دینی و اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: هر چه سطح معلومات دانش‏آموزان در زمینه احکام دینی و اسلامی بیشتر باشد، به رشد و تربیت بهتر دانش‏آموزان در این زمینه کمک می‏کند.

ترابی گفت: یکی از موضوعاتی که در دین مبین اسلام به آن پرداخته شده، نماز است و باید بکوشیم تا نماز را از کودکی به فرزندان خود بیاموزیم و آنان را با احکام و معارف دینی و اسلامی آشنا کنیم.

امام جمعه موقت دامغان، روحانیت، مسئولان و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش، اولیا و مسئولان آموزشگاه‏های ابتدایی پسرانه شهید آیت‏الله کاشانی و دخترانه مرصع یزدانی در آیین افتتاح رسمی مدارس امین در دامغان حضور داشتند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول