اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

عملکرد اعضای ستاد بزرگداشت 30 مهر منسجم باشد

خبرگزاری فارس: استاندار همدان بر لزوم همگامی و انسجام بین مدیران فرهنگی عضو ستاد بزرگداشت 30 مهر در استان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مهم تأکید کرد.

عملکرد اعضای ستاد بزرگداشت 30 مهر منسجم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در ستاد بزرگداشت 30 مهر 57، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز، به اعضای ستاد 30 مهر اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه اعضای این ستاد را مدیران، نخبگان فرهنگی و صاحبنظران استان در مباحث فرهنگی تشکیل می‌دهند جای خرسندی است که این بحث نیز علاوه بر ارتقای محتوای ستاد، انتظارات مردمی را نیز افزایش می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه در راستای گرامیداشت 30 مهر 57 انتظار تنها بر برگزاری یک یادواره ساده نیست، به سخن رهبری مبنی بر اینکه «یادآوری نام شهدا کمتر از شهادت نیست» اشاره کرد و گفت: در برگزاری این بزرگداشت در همدان باید این سخن رهبری نیز به بهترین شکل محقق شود.

استاندار همدان با تأکید بر لزوم همگامی و انسجام بین مدیران فرهنگی عضو ستاد بزرگداشت 30 مهر در استان در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مهم در همدان، متذکر شد: این همگامی باید به گونه‌ای باشد تا مفهوم شهادت علاوه بر بعد و آثار فردی‌اش در بطن جامعه نیز تعلیم داده شود.

وی با بیان اینکه استان همدان نقش سازنده‌ای در تسریع روند پیروزی انقلاب اسلامی داشته، 30 مهر 57 را زمینه‌ساز رخداد 13 آبان آن سال دانست که بر مبنای آن خون جدیدی به رگ‌های انقلاب دمیده شد.

آزاد با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تجربیات رخداد 30 مهر، تصریح کرد: باید به گونه‌ای در راستای بزرگداشت این رخداد عمل کرد که اهداف آن در جامعه تبیین و ذهن کلی جامعه نیز به این اهداف معطوف شود.

وی با تأکید بر لزوم تعریف جامعه هدف در زمینه برگزاری بزرگداشت رویداد 30 مهر 57، بر لزوم پایش نتایج حاصل از این بزرگداشت در راستای برگزاری برنامه‌های اثرگذار تأکید کرد.

استاندار همدان بر لزوم ثبت رویداد 30 مهر 57 همدان در تقویم رسمی کشور صحه گذاشت و گفت: این مهم در ابتدا باید در شورای فرهنگ عمومی استان به تصویب برسد تا در شورای فرهنگ عمومی کشور مورد پیگیری قرار گیرد.

وی در پایان سخنان خود خطاب به مدیران فرهنگی حاضر در این نشست خاطرنشان کرد: حضور شما در این ستاد مطالبات مردمی را افزایش می‌دهد که با این وصف باید برنامه‌ای پربار و اثرگذار را در ارتباط با گرامیداشت 30 مهر امسال رقم بزنید.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول