اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف 328 میلیارد ریال اعتبار

عملیات اجرایی شبکه آب و فاضلاب بندر امام آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب بندر امام خمینی (ره) با اعتبار 328 میلیارد ریال از محل اعتبار مشارکت‌های مردمی (اوراق مشارکت) خبر داد.

عملیات اجرایی شبکه آب و فاضلاب بندر امام آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آب و فاضلاب خوزستان، محمدعلی صنیعی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث شبکه فاضلاب بندر امام خمینی (ره) با اعتبار 328 میلیارد ریال، به طول بیش از 75 کیلومتر خطوط شبکه و بیش از 129 کیلومتر طول انشعابات به مرحله اجرا درمی‌آید و جمعیتی افزون بر 135 هزار نفر را در افق 1405 تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی اظهار داشت: احداث خط انتقال 16PS به سمت 4PS سایت مسکن مهر، احداث خط انتقال 6PS به سمت 4PS کوی اباذر و احداث خط انتقال ورودی به شهر از سمت ماهشهر فاز 5، احداث تلمبه‌های خط انتقال 12، 23 و 24 کوی مقداد و احداث ایستگاه‌های 18،17 و 19 واقع در مسکن مهر از دیگر مواردی است که در عملیات اجرایی شبکه فاضلاب بندر امام خمینی (ره) ایجاد می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای استان هدف از اجرای این طرح عظیم زیست محیطی در جنوب خوزستان را جمع‌آوری، انتقال و دفع بهداشتی فاضلاب به روش مدرن و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و ساماندهی شبکه فاضلاب در بندر امام خمینی (ره) عنوان کرد.

وی مناطق قابل اجرا در این طرح را مناطق 43 هکتاری، شهرک شهید دستغیب، کوی مقداد، خیابان امام خمینی، کوی اباذر و شهرک صباغان بندر امام خمینی (ره ) ذکر کرد که با اجرای این طرح زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول در خاتمه نحوه انتقال فاضلاب در طرح جامع فاضلاب شهر بندر امام خمینی (ره) را ثقلی دانست و از مردم عزیز این شهر درخواست کرد برای اجرای کیفی این پروژه در موعد مقرر با خادمان خود در شرکت آبفای خوزستان همکاری و همراهی لازم را بکنند.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول