اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

امام جمعه جدید شهر آبسرد معرفی شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه جدید شهر آبسرد با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی معرفی شد.

امام جمعه جدید شهر آبسرد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صبح امروز در مراسمی با حضور معاون فرهنگی شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه، دبیر شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه استان تهران، فرماندار و امام جمعه دماوند و مردم شهر آبسرد، حجت‌‏الاسلام سیداحمد میرشریفی به عنوان امام جمعه جدید شهر آبسرد معرفی شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم جایگاه نماز جمعه را بسیار رفیع دانست و گفت: خداوند متعال در سوره جمعه جایگاه نماز جمعه را به تفصیل بیان کرده و همچنین در احدایث و روایات این جایگاه مهم توسط ائمه معصومین(ع) تبیین شده است.

علیرضا قاسمی‏فرزاد افزود: هم‏زمان با پیروزی انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام خمینی(ره) این فریضه مهم و عبادی سیاسی که سال‏ها مغفول مانده بود، در جامعه اسلامی احیا شد.

وی نماز جمعه را به عنوان یکی از شئون حکومت اسلامی ارزیابی کرد و افزود: نماز جمعه مظهر وحدت و نمودی از کنگره بزرگ اسلامی است که هر هفته تکرار می‏شود و مردم با شرکت در این اجتماع خطوط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را ترسیم می‏کنند.

فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: امام جمعه متفاوت از امام جماعت است، به همین علت امام جمعه به اذن امام و منصوب به امام است و این نشان‏دهنده اهمیت والای نماز جمعه است.

قاسمی‏فرزاد ضمن تبریک به حجت‏‌الاسلام میرشریفی اظهار امیدواری کرد که وی در کسوت امام جمعه شهر آبسرد منشأ وحدت بیش از پیش در این منطقه باشد.

در حکم حجت‏‌الاسلام سیداحمد میرشریفی آمده که با موافقت شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه و از طرف رهبر معظم انقلاب، وی به مدت سه سال به سمت امامت جمعه شهر آبسرد منصوب شده است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول