اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قامت دامادی مولا تماشا دارد امشب

گونه‌های زمین در پیوند نور با نور گل انداخته

خبرگزاری فارس: ستارگان و عرشیان جشنی به پا کرده‌اند تا برق چشمان حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) محفلشان را روشنی بخشد پیوندی آسمانی در حال شکل‌گیری بوده که حاصل آن امانتداری یاس خوشبوی نبوی توسط علی(ع) است.

گونه‌های زمین در پیوند نور با نور گل انداخته

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پیوندی دیگر در حال شکل‌گیری است ولی پیوندی که خدا و ملائکه ناظران آن هستند فرشتگان بر زمین نزول کرده و بال‌هایشان را فرش بر زمین کرده‌اند تا علی(ع) و فاطمه(س) قدم بر آن بگذارند.

فاطمه(س) را کفی پیدا شده و خورشید و ماه این وصلت را مبارک دانسته و تبریک می‌گویند و جبرئیل تبریک‌گویان زهرا(س) و علی(ع) را همراهی می‌کند.

پیوندی مبارک اما ساده، زیبا ولی بی‌پیرایه و به دور از هرگونه تزویر و پلیدی که عروسی گرانبهاتر از هر گوهری در دنیا و دامادی که افتخار دامادی پیامبر دارد.

فاطمه امانتی است که به دستان حیدر سپرده شد و جبرئیل با نزول خود مژده برگزاری مجلس جشن ازدواج علی(ع) و فاطمه(س) را در عالم بالا می‌دهد.

ازدواجی که مهریه‌اش بر پایه زره امیر مؤمنان(ع) است بدون تردید میمون بوده و از همه پلیدی‌ها به دور است و پایه و اساسش بر ساده‌زیستی قرار دارد.

امروز علی(ع) در پوست خود نمی‌گنجد زیرا یاس خوشبوی نبی را هدیه گرفته و بر خود می‌بالد.

عشق علی امروز چه منجلی است

امروز زهرا مهمان دل علی است

از امروز علی(ع) در کنار فاطمه(س) و فاطمه(س) در کنار علی(ع) است و عالم و آدم به عشقشان حسادت و رشک می‌ورزند زیرا این عشق الهی است و از دنیا و آنچه متعلق به دنیا بوده دور است و بر پایه معنویات بنیان گذاشته شده هیچ طوفان زمینی نمی‌تواند این پیوند را متلاشی کند.

این پیوند مایه فخر زمین و آسمان است و عرشیان و فرشیان بر آن مفتخر هستند و مسرت و شادی در چشمان رسول خدا(ص) نمایان است زیرا این شادی را خداوند نوید داده است.

==============

ایمن‌سادات موسوی‌نژاد

==============

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول