اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و خیریه مازندران:

احیای موقوفات پاسخگوی نیازهای فرهنگی مازندران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و خیریه مازندران گفت: در صورت احیای موقوفات مازندران می‌توانیم از آنها به عنوان قطب‌های فرهنگی بهره‌گیری کنیم و پاسخگوی تمام نیازهای فرهنگی استان باشیم.

احیای موقوفات پاسخگوی نیازهای فرهنگی مازندران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، سیف‌الله سهرابی ظهر امروز که در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن و عباس‌آباد در صحن امامزاده سید حسین(ع) نشتای تنکابن حضور داشت، با بیان اهمیت موقوفات به عنوان قطب‌های فرهنگی تاکید کرد: در صورت احیای موقوفات استان می‌توانیم از آنها بعنوان پایگاه‌های فرهنگی بهره‌گیری کنیم و پاسخگوی همه نیازهای حوزه فرهنگ و معارف باشیم.

وی گفت: می‌توانیم با برنامه‌های فرهنگی کارهای بزرگی را به انجام رسانیم که از بین بردن فقر یکی از جمله آنهاست و این امر مستلزم همکاری دستگاه‌های اداری و نهادها است تا هرچه سریع‌تر با هماهنگی لازم با احیای موقوفات به این مهم دست یابیم.

سهرابی افزود: تاکنون 30 درصد از موقوفات استان احیا شدند و برای شناسایی و احیای باقی موقوفات نیز برنامه‌های جامع و خوبی در دست مطالعه و اجرا داریم.

وی در این راستا تصریح کرد: موقوفات امانتی در دست ما هستند و برای اینکه این امانت بخوبی حفظ گردند باید برای نیت واقفان آنها بکار گرفته شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر این نکته که بسیاری ازموقوفات استان براساس نیت واقفان آنها به برگزاری ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در ماه محرم تعلق دارد، متذکر شد: از واقفان تقاضا می‌کنیم همانند ارادت به این ایام می‌توانند اموال و دارایی خود را به سایر ایام مبارک دین مبین اسلام مانند عید غدیر نیز وقف کنند.

به گزارش فارس، در این مراسم از تلاش‌های سید مهدی حسینی به عنوان رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن و عباس‌آباد تقدیر شده و مهدی خواجه‌وند صالحی به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول