اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف همدان خبر داد

اعزام کاروان ورزشی اوقاف همدان به جشنواره ورزشی وقف

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از اعزام کاروان ورزشی اوقاف همدان به سومین جشنواره فرهنگی ورزشی وقف خبر داد.

اعزام کاروان ورزشی اوقاف همدان به جشنواره ورزشی وقف

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه نشاط، سلامتی و تندرستی لازمه یک جامعه سالم و پویا است، اظهار کرد: توسعه ورزش و ایجاد تحرک به عنوان پیش نیاز سلامتی افراد جامعه باید مورد توجه قرار گیرد که این مهم نیز در همه اقشار و حتی ادارات باید مورد توجه باشد.

به گفته وی، فراهم آوردن عرصه رقابت‌های ورزشی یکی از مؤثرترین راه‌های توسعه و گسترش فعالیت‌های ورزشی در بین کارکنان، اصحاب وقف و خانواده‌های آنان محسوب می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان عنوان کرد: حضور در این جشنواره باعث گسترش فرهنگ مردانگی، فتوت، جوانمردی و ایجاد رقابت سالم توأم با رفاقت و اخلاق اسلامی در بین کارکنان و خانواده‌های آنان می‌شود.

وی تصریح کرد: سومین جشنواره فرهنگی ورزشی وقف از هفتم تا چهاردهم مهر ماه در استان گیلان در هفت رشته فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا، دوومیدانی، پینگ‌پنگ و آمادگی جسمانی در دو مقطع خواهران و برادران برگزار می‌شود.

صالحی تعداد نفرات کاروان ورزشی اعزامی به این دوره از مسابقات را 40 نفر عنوان کرد و افزود: اوقاف استان همدان در شش رشته فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا، دوومیدانی و پینگ‌پنگ حضور خواهد داشت.

وی ابراز کرد: از تعداد نفرات اعزامی سه نفر از خواهران در رشته‌های شنا، تیراندازی و پینگ‌پنگ در این مسابقات شرکت می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان در پایان سخنانش گفت: کاروان ورزشی اوقاف استان همدان در سال گذشته موفق به کسب چهار مدال در رشته‌های شنا، دوومیدانی و تیراندازی شد که امیدواریم در این دوره موفقیت‌های بیشتری را کسب کند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول