اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال جوانان مس:

تیم جوانان مس بازیکن‌سازی می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال جوانان مس کرمان گفت: شرایط سنی بازیکنان تیم جوانان مس به گونه‌ای است که این تیم می‌تواند طی 2 سال آینده بازیکنان مطرحی را به فوتبال استان کرمان تحویل دهد.

تیم جوانان مس بازیکن‌سازی می‌کند

رسول نامجو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آغاز تمرینات این تیم از تیرماه گذشته اظهار داشت: این تیم هر هفته تمرینات منسجم و با برنامه‌ای را پشت سر گذاشته است و قصد دارد با اتکا به بازیکنان جوانش در این فصل از مسابقات حضوری موفق در لیگ برتر جوانان ایران داشته باشد.

نامجو در ادامه هدف‌گذاری و برنامه این تیم را بسترسازی برای پرورش بازیکان مستعد و آینده‌دار برای شکل‌گیری تیم باتجربه و با ساختاری قوی طی دو سال آینده دانست و افزود: حدود 90 درصد بازیکنان این تیم را متولدان سال‌های 74 و 75 تشکیل می‌دهند.

وی افزود: این شرایط سنی حکایت از آن دارد که تیم می‌تواند طی دو سال آینده در بهترین شرایط قرار گیرد و بازیکنانی مطرحی را به فوتبال استان کرمان تحویل دهد و امیدوارم این تیم در مسابقات این فصل با حفظ جایگاه فصل گذشته خود بتواند در مسیر این برنامه‌ریزی قرار گیرد.

نامجو خاطر نشان کرد: امروز قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر جوانان کشور برگزار و این مسابقات با حضور 12 تیم و پس از مشخص شدن زمان و مکان برگزاری آغاز می‌شود.

وی با اشاره به سوابق کاری خود در رده‌های سنی باشگاه مس ابراز داشت: از سال 82 در رده‌های سنی باشگاه صنعت مس فعالیت کرده‌ام و با تیم‌های نونهالان و نوجوانان مس عناوین قهرمانی و سومی ایران را به دست آورده‌ام.

نامجو ابراز داشت: از زحمات سعید سلاجقه سرمربی تیم نونهالان و یکی از مربیان موفق سال‌های اخیر مس در رده‌های سنی قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول