اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع ملی‌پوش مس کرمان:

مدیون باشگاه صنعت مس کرمان هستم

خبرگزاری فارس: مدافع میانی و ملی‌پوش مس کرمان گفت: پیشرفتم در فوتبال و رسیدن به تیم ملی را مرهون حمایت‌های صورت گرفته از سوی مسئولان و اعضای کادر فنی باشگاه صنعت مس کرمان هستم.

مدیون باشگاه صنعت مس کرمان هستم

شجاع خلیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه بازی برابر مس سرچشمه بازی خوبی بود و با این پیروزی تیم از بحران خارج شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه مس کرمان بازی رفت خود را برابر سرچشمه واگذار کرده بود، قصد داشتیم تا با برتری در این مسابقه عملا هم باخت دور رفت را جبران و هم تیم را از شرایط بحران خارج کنیم.

وی با اشاره به دوندگی بالای بازیکنان مس سرچشمه افزود: نمی‌دانم چرا عده‌ای قصد داشتند تا با ارائه طرح تبانی حیثیت فوتبال کرمان را خدشه‌دار کنند، به عقیده من بازی با انگیزه و همراه با دوندگی بالای بازیکنان دو تیم نشان داد که هیچ بحث پشت پرده‌ای در این مسابقه وجود نداشته است.

خلیل‌‌زاده با بیان اینکه گل زود هنگام قاسم دهنوی در نیمه نخست موجب شد تا بازیکنان کمی نسبت به ادامه مسابقه غافل شوند، گفت: با دریافت گل تساوی و خوشحالی‌ فراوان نیمکت حریف خیلی‌ها متوجه می‌شوند که این بازی نبرد کاملاً واقعی بود.

وی خاطر نشان کرد: این بازیکنان مس کرمان بودند که با در اختیار گرفتن نبض بازی توانستند تفکرات کادر فنی را در زمین اجرا کنند و با به ثمر رساندن ضربات نهایی پیروزی شیرین و پر گلی را به دست آورند.

مدافع ملی‌پوش مس کرمان پیشرفت‌هایش در فوتبال و رسیدن به تیم ملی را مرهون حمایت‌های مدیران باشگاه مس و این تیم دانست و افزود: قصد دارم تا با ادامه این روند خود را در تفکرات سرمربی تیم ملی جای دهم و همچنان در مسیر موفقیت گام بردارم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون ادامه همکاریش با باشگاه مس در فصل آینده گفت: قرارداد من با باشگاه مس کرمان در پایان فصل تمام می‌شود و احتمال ماندنم در مس اندک است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول