اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال امید مس:

باشگاه مس به سرمایه‌های خود اعتماد کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید مس کرمان گفت: باشگاه مس باید به سرمایه‌های خود در رده‌های سنی اعتماد کند و یا اینکه رسما ًتیم‌های پایه را تعطیل کرده و تنها به تیم اصلی و بزرگ‌سال خود بپردازد‌.

باشگاه مس به سرمایه‌های خود اعتماد کند

مهدی نامجو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تیم فوتبال امیدهای مس کرمان هم اکنون با کسب 15 امتیاز در صدر جدول یکی از گروه‌های چهارگانه لیگ دسته اول امیدهای کشور قرار دارد.

وی افزود: مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور با حضور 24 تیم در قالب چهار گروه و با حضور 6 تیم در هر منطقه در حال برگزاری است، تیم مس با انجام 7 مسابقه و کسب 5 پیروزی و 2 شکست اکنون با کسب 15 امتیاز در مکان نخست جدول قرار دارد.

نامجو خاطر‌ نشان کرد: این تیم بدون در اختیار داشتن بازیکنان خود که در اختیار تیم بزرگ‌سال و اصلی مس قرار دارند، تا‌کنون در مسابقات شرکت داشته و توانسته به خوبی از نام و اعتبار فوتبال کرمان و باشگاه مس در مسابقات دفاع کند.

وی تصریح کرد: بازیکنانی نظیر احمد زنده‌روح و سجاد حسین‌زاده تنها در یک دیدار از مسابقات این فصل در جمع بازیکنان تیم امید قرار داشته‌اند، این تیم متشکل از بازیکنان تیم‌های جوانان و امیدهای مس تا این مقطع از فصل توانسته در لیگ دسته اول امیدهای کشور نتایج خوبی کسب کند و در ادامه نیز با طی همین مسیر به موفقیت خود ادامه می‌دهد.

نامجو در پاسخ به سئوالی پیرامون آن که آیا تیمش به لیگ برتر امیدهای کشور راه می‌یابد، گفت: با کار و تلاش مضاعف بازیکنان تیم و حمایت مسئولان باشگاه و اهالی رسانه امیدوارم تا این تیم بار دیگر به لیگ برتر امیدهای کشور راه یابد.

وی همچنین در مورد قرار گرفتن تدریجی بازیکنان بومی و راه یافتن آن‌ها با ترکیب اصلی مس با توجه به حضور مربیان خارجی در کرمان ابراز داشت: سیاست‌های باشگاه مس در حال تغییر است، البته این سیاست‌گذاری باید تغییر کند، زیرا وقتی یک باشگاه از 8 سالگی تا 22 سالگی برای بازیکنش سرمایه‌گذاری می‌کند، چه زمانی قصد استفاده از این سرمایه ‌را دارد، بالاخره این بازیکن محصول تلاش و برنامه‌ریزی باشگاه و مربیان رده‌های سنی است.

نامجو افزود: البته اینکه خارجی‌ها از این بازیکنان به خوبی استفاده کردند به توان و جسارت آن‌ها ارتباط دارد، برای مثال در زمان حضور مرفاوی با تمام احترامی که من برای وی قائل بودم‌، برای استفاده نکردن از بازیکنان بومی اختلاف نظر داشتیم و حتی این مسئله چند مرحله در هنگام تعویض کردن بازیکنان بومی همراه با تذکراتی از سوی من به وی بود.

سرمربی تیم امید مس کرمان خاطر‌ نشان ‌کرد: بازی گرفتن از احمد زنده‌روح در تبریز برابر شهرداری و در کرمان برابر تراکتور‌سازی از ابتدا ‌حکایت از آن دارد که سرمربی تیم از این بازیکن و توانایی او رضایت دارد و به او اعتماد کرده تا خود را ثابت کند.

نامجو اذعان داشت: باشگاه مس باید به سرمایه‌های موجود خود در رده‌های سنی اعتماد کند و یا اینکه رسماً تیم‌های پایه را تعطیل کرده و تنها به تیم اصلی و بزرگ‌سال خود بپردازد که فکر می‌کنم گزینه نخست حرکت حرفه‌ای و اصولی‌تری برای توسعه فوتبال استان کرمان باشد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال امید مس کرمان در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور هفته آینده در کرمان میزبان شهرداری یاسوج است.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول