اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه مس خبر داد

واگذاری سهام باشگاه مس در فرآیندی 5 ساله به مردم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت‌مدیره باشگاه صنعت مس کرمان گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده سهام باشگاه صنعت مس را در فرآیندی 5 ساله به مرد واگذار می‌کنیم.

واگذاری سهام باشگاه مس در فرآیندی 5 ساله به مردم

عبدالرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: اصلاح ساختار باشگاه صنعت مس نیاز و ضرورت است و در هیچ یک از رشته‌های زیر حمایت باشگاه این ساختار به صورت حرفه‌ای وجود ندارد و به نوعی می‌توان ساختار فعلی را کلنگی نامید.

وی با اشاره به اینکه این اصلاح و نوسازی ساختار همزمان با آغاز مسابقات تیم در لیگ برتر همزمانی دارد، گفت: در هر صورت ما باید پیشرفت کنیم و حرکت رو به جلو داشته باشیم، مباحثی چون سازمان فوتبال و سازمان حامیان باشگاه صنعت مس و ایجاد یک شبکه قوی ارتباطی از جمله نیازها و ضرورت‌های کنونی باشگاه است.

باید مجاری ارتباطی باشگاه با افکار عمومی ایجاد شود

داوری  با اشاره به بسته بودن مجاری ارتباطی باشگاه صنعت مس با نخبگان و بدنه جامعه بیان داشت: در فصل گذشته این کمبود به شدت در تیم احساس شد اما به دلیل وضعیت تیم در مسابقات فصل گذشته شرایط و موقعیتی برای تشکیل یک روابط عمومی قوی فراهم نشد.

داوری خاطرنشان کرد: برای ایجاد یک تعامل مناسب با جامعه و افکار عمومی باشگاه باید از تشکیلات روابط عمومی مطلوبی برخوردار باشد، یک روابط عمومی موفق باید با اطلاع‌رسانی به‌موقع تأثیرگذاری و نقش بالای خود در ذهن مخاطبان باشگاه را فراهم کند.

وی با اشاره به انتخاب سیدرضا هاشمی به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت مس گفت: وی فصل گذشته سرپرست تیم بود و در شرایط نه‌چندان خوب توانست به تیم کمک زیادی کند و با توجه به سوابق وی در روابط عمومی باشگاه و کمبودی که در این بخش از باشگاه احساس شد، تصمیم گرفتیم تا از وی در این حوزه استفاده کنیم.

سایت باشگاه باید همچون یک شهر مجازی باشد

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه صنعت مس اظهار داشت: برخورداری از یک سایت حرفه‌ای و با کیفیت که حلقه تعامل و ارتباطی باشگاه با مردم و هواداران باشد نیز از نیازهای ضروری است، این سایت حتی باید خدمات مختلفی را به هواداران ارائه دهد اما سایت باشگاه تنها یک سایت خبری است و یک سایت تمام عیار باید به مانند یک شهر مجازی باشد تا حلقه ارتباطی و تعامل خوبی را با مخاطبان باشگاه برقرار کند.

وی با اشاره به حواشی و شایعات منتشره در برخی رسانه‌ها در خصوص تیم بیان داشت: اگر سایت باشگاه خدمات‌دهی مناسبی به مخاطبان خود داشته باشد منبع رسمی اخبار و مصاحبه‌های اعضای باشگاه و تیم‌های مختلف عضو این باشگاه همین سایت می‌تواند باشد، آن زمان است که دیگر شایعه‌پردازان هر کذبی را نشر نمی‌کنند.

داوری در ادامه یکی از مهم‌ترین مشکلات تیم در مقطع کنونی را عدم وجود یک سامانه ارتباطی با افکار عمومی دانست و افزود: برقراری ارتباط با افکار عمومی یک رکن اساسی است و ما باید بتوانیم با مخاطبان خود ارتباط خوبی برقرار کنیم.

سهام باشگاه در فرایندی 5 ساله به مردم واگذار می‌شود

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه صنعت مس از واگذاری سهام باشگاه به مردم در یک زمانبندی پنج ساله اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی به عمل آمده هر ساله 20 درصد از سهام باشگاه را به مردم واگذار می‌کنیم تا سهامداران باشگاه در هزینه‌های باشگاه سهیم شوند.

وی اظهار داشت: معتقدم پول شرکت مس و بیت‌المال باید صرف ایجاد و راه‌اندازی زیرساخت‌ها در ورزش استان و فوتبال شود و این پول از منظر اقتصادی و شرعی بخشی از منابع کشور است.

نخعی بهترین گزینه برای سرپرستی است

وی از گزینش هشت نفر به عنوان سرپرست تیم فوتبال مس خبر داد و افزود: در این بین احمد نخعی از کارنامه پربارتری برخوردار بود، او کاپیتان و یکی از بازیکنان محبوب مس بوده و سابقه دستیاری تعدادی از مربیان فوتبال کشور را در کارنامه دارد و در مجموع تصور دارم انتخاب نخعی به عنوان سرپرست تیم نیز می‌تواند کمک زیادی به تیم و کادر فنی کند.

وی از انتخاب حمید حسین‌خانی به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس نوین خبر داد و افزود: حسین‌خانی از گزینه‌های سرپرستی تیم بزرگسالان بود اما بنا به دلایلی وی را به عنوان سرمربی تیم نوین معرفی کردیم.

ارتباط کادر فنی و بازیکنان با رسانه‌ها از طریق مدیر رسانه باشد

داوری در ادامه از انتخاب عباس آقاملایی یکی از خبرنگاران ورزشی‌نویس استان به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال صنعت مس خبر داد و گفت: فصل گذشته مصاحبه‌های برخی بازیکنان و کادر فنی برای تیم در مواقعی دردسرساز می‌شد، اما انتخاب مدیر رسانه‌ای می‌تواند نقش مؤثری در اتصال بازیکنان و اعضای کادر فنی با رسانه‌ها داشته باشد و مصاحبه‌های کادر فنی و بازیکنان تیم نیز می‌تواند از کانال مدیر رسانه عبور کند تا حاشیه‌سازی و مشکلی برای تیم در بر نداشته باشد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات ما در فصل گذشته آمار بالای مصدومیت‌های بازیکنان تیم و یکی از خلاء‌های جدی ما در حوزه بدنسازی و پزشکی بود که در این فصل از مسابقات با تشکیل کمیته پزشکی زیر نظر ضیایی‌پور و آروردن والترگومز به عنوان مربی بدنساز قصد برطرف کردن آنها را داریم.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول